Lieffeling
Lieffeling heeft hippe kinderkamer accessoires & lifestyle artikelen voor baby's en kids! Lieffeling is de webwinkel voor hippe kamertjes, leuke inspiratie & stylingsadvies!

Naast kinderkamer accessoires kan je bij ons ook terecht voor leuke cadeau artikelen. Kleding, hip speelgoed & lifestyle artikelen voor baby's & kids vind je bij Lieffeling! Wij pakken je cadeautjes ook nog eens 'gratis' leuk voor je in! Dat is nog eens leuk geven! Neem snel een kijkje in onze webshop!
Filter 364 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 243 met beschrijving

• Mayly Clemensia
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Top! Mijn dochter slaapt de nachten weer door samen met haar regenboog lamp!

• Marjon Dijk
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Fijne service en een goede aflevering aan huis qua artikelen/ producten

• Hoe beoordeel je Lieffeling?

• Marcella Ooms
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Goede service. Ze denken met je mee! Top winkel!

• Yvonne van den Eerenbeemt
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Leuke spulletjes en snelle en correcte levering!

• Suzanne Schut
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Telefonisch niet bereikbaar, eerder reageren op mail. Verder leuke webwinkel.

• charlotte verhaeghe

Mooi ingepakt, snel geleverd

• Bert
    Review voor Lieffeling

Product is keurig op tijd geleverd, maar niet echt wat we er van hadden verwacht. Helaas neemt Lilian de telefoon niet op ze reageert niet op e-mail. Dat lijkt een beetje op een patroon als ik de reviews lees: alles gaat goed, totdat je om de één of andere reden met haar in contact wilt komen...

Antwoord van Lieffeling

Goedemorgen Bert,

Mijn excuses dat jij nog geen bericht van ons hebt mogen ontvangen, helaas is er een piek ontstaan in de drukte en hebben wij enkele dagen achterstand met het beantwoorden van onze email mijn excuses.
    Wat jammer om te vernemen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet.

Op mijn website heb je onderin een kopie met: retourneren
    Hierin staan alle gegevens vermeld om de bestelling te kunnen retourneren en naar welk adres.
    Zodra de retourzending bij ons is aangekomen zullen wij het aankoopbedrag aan jou terugstorten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Vriendelijke groet,
    Lilian
    www.lieffeling.nl

• Meulemans
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Perfect product en snelle levering.

• Sabrine Brouwer
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Fijne webshop, mooie producten en snelle goede hulp bij vragen

• Tamaicka Booi
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Snelle service en heel mooi ingepakt