Lieffeling
Lieffeling heeft hippe kinderkamer accessoires & lifestyle artikelen voor baby's en kids! Lieffeling is de webwinkel voor hippe kamertjes, leuke inspiratie & stylingsadvies!

Naast kinderkamer accessoires kan je bij ons ook terecht voor leuke cadeau artikelen. Kleding, hip speelgoed & lifestyle artikelen voor baby's & kids vind je bij Lieffeling! Wij pakken je cadeautjes ook nog eens 'gratis' leuk voor je in! Dat is nog eens leuk geven! Neem snel een kijkje in onze webshop!
9,1
Filter 431 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 286 met beschrijving

• Oksana Podilchyk
    Geverifieerde klant van Lieffeling

The delivery take too long.

• Linda Tempel hoekstra
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Leuk aanbod en snel in huis

• Hoe beoordeel je Lieffeling?

• Wilma
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Goede service en tevreden met mijn bestelling.

• Bart
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Snelle levering, goed verpakt, snel en vriendelijk contact via de mail, product zoals omschreven.

• Grean Wilts
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Ik heb erg lang op mojn bestelling en het antwoord van een daarop volgende mail gewacht. Ook was 1 onderdeel van de bestelling niet leverbaar. Errlijk gezegd viel mij de bestelling die wel geleverd is tegen. Klein, dun. ... niet echt bijzonder.

• Jara
    Review voor Lieffeling

Waardeloze service. Ik heb nog geen enkele reactie op mijn verzoek tot retourneren en heb mijn geld nog niet terug. Ik heb twee keer gebeld, meerdere mails gestuurd en via de website de retourzending aangemeld, maar geen enkele reactie ontvangen. De betaalde 200 euro heb ik nog niet terug. Ik heb eerder klachten van andere klanten over deze gang van zaken gelezen op Google reviews, maar kan deze reviews nu niet meer vinden.
    Ik raad af bij deze webshop te bestellen.
    Erg jammer want ik heb het bestelde product aanvankelijk op tijd en keurig ontvangen.

• Paul Gelissen
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Netjes verpakt, snelle levering, maar vooral: een heel mooi tapijt!!

• Lidewij de Vries
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Prachtig product en zeer goed en netjes verpakt! Heel blij mee!

• Mariska Brandenburg
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Goede service, prachtige producten.

• Charlotte Huyghe
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Mijn muursticker blijft niet plakken aan de muur… zeer jammer voor de prijs die ervoor betaald werd

• Juliëtte Gimbrère
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Helaas krijg ik geen reactie op mijn mail om de bestelling retour te zenden zoals geïnstrueerd op de website.

• Joanne
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Ik heb er wel wat stress over gehad,of het bestelde wel op tijd zou zijn. Het was een verjaardagscadeau voor een van mijn kinderen, donderdagavond besteld. Dat leek me op tijd. Pas op zondag kreeg ik een berichtje van verzenden. Het cadeautje kwam uiteindelijk maandag met de post, net op tijd voor de verjaardag dinsdagochtend-vroeg.
    Ze heeft het cadeautje mooi ingepakt, dat moet gezegd.

• Marjet Vonk

Snelle levering. Leuke producten

• Serge Wennen

Leuke originele kado’s!

• M. Van Oorsouw
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Snelle levering. Echter de bijbehorende behang-instructie ontbrak. Dit moest ik zelf op de website opzoeken en uitprinten. Verder tevreden.

• Saskia
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Goede en snelle service. Netjes verpakt. Leuke producten.

• Janneke
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Fijne en snelle communicatie! Mooie vloerkleden:)

• N. Tönjes
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Snelle levering, product doet aan verwachting, goede prijs/kwaliteitverhouding (lamp kinderslaapkamer).

• Hilde Florquin
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Mooi en aantrekkelijk aanbod, vriendelijke en correcte communicatie, elke vraag wordt direct beantwoord / er wordt heel snel gezocht naar een oplossing bij vragen.

• Pauline Ter Steege
    Geverifieerde klant van Lieffeling

Snelle en nette service. Er ging iets mis met de post en werd gelijk geholpen. Aanrader