Lightexpert.nl

Lightexpert.nl

Lightexpert.nl is een online shop waar je lampen en armaturen kunt kopen. Ons assortiment bestaat uit kwalitatief hoogwaardige lampen voor een erg scherpe prijs.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-04-2020 ingetrokken

5,0

• teun
    Review voor Lightexpert.nl

Klantenservice doet maar wat!
    Water waterdichte ledbreedstralers.
    Reactie was; je zult ze wel in de regen hebben gehad ... jemoet ze onder een afdakje hangen.
    Dit terwijl ik ze in de werkplaats alleen aan een kabel met stekker aangesloten heb.
    En deze lamp heeft een IP65 certificering, dus als het waar zou zijn wat klantenservice suggereert dan nog zou het niet moeten kunnen.

Na beide breedstralers retour te hebben gestuurd, krijg ik de 2 (waarschijnlijk dezelfde) breedstralers met het lijkt wel meer vocht terug!!??
    Stuur nog maar een keer op zeggen ze via mail.
    Dus Ik vraag iedere keer of ze willen testen of misschien een oplossing weten of dat ik zelf wat mag doen, of anders zeggen ze:nee eerst opsturen.
    Zijn er wel lampen zonder vocht??
    Maar geen reactie

Dus wil je klantenservice en/of goede lampen, bestel dan niet bij lightexpert.nl
    Je kan ze niet bellen maar email beantwoorden is ook te moeilijk.
    Je krijgt wel reactie maar geen antwoord op je vraag.

• Jelmer
    Review voor Lightexpert.nl

Enige communicatie wanner er niet aan de levervoorwaarden kan worden voldaan.

• Wong
    Review voor Lightexpert.nl

Het is inmiddels al meer dan twee weken geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan. 3 LED lichtjes, na twee maal contact te hebben gehad met de webshop, geven ze telkens het excuus dat de leverancier is vertraagd. Ik ben nog steeds aan het wachten

• Anja
    Review voor Lightexpert.nl

Bestel hier obsoluut niet. Het 's anderendaags leveren van de homepagina is puur bedrog. De levering kan tot 1 maand duren zoals beschreven in hun kleine lettertjes en als de bestelling dan komt, klopt ze niet. Telefonsich ook niet altijd bereikbaar. Gewoon een ramp die shop. Veel beloftes, veel excyses. NIET bestellen hier.

• Liam
    Review voor Lightexpert.nl

Ledpaneel en houder besteld, volgens de website op voorraad en voor 22:00 besteld morgen in huis...na 4 werkdagen nog steeds niets ontvangen...3 keer contact met klantenservice gehad vervolgens veel valse beloftes en hoop niet klantgerichte antwoorden, inmiddels geld terug gevraagd. Kijk dus uit met wat je hier besteld.

• AJ Holweg
    Review voor Lightexpert.nl

Positief punt: lamp op tijd geleverd.
    Negatieve punten: geen track trace en geen reactie op per mail gestelde vraag.

• theo hafkamp

29 december besteld.en nog niks ontvangen inmiddels is dat al 8 dagen geleden
    voor 23.45 besteld de volgende dag in huis .dus mooi niet.
    daar heb ik nog begrip dat dit aan het einde van het jaar is

• Marten Noppert
    Review voor Lightexpert.nl

Prettige service en ervaring.

• Roy Smolenaars

Snelle levering, kwaliteit producten

• Mark
    Review voor Lightexpert.nl

Ik ben erg tevreden! Ik was even huiverig na het lezen van de reviews op deze website, maar gisteren om 23:11 twee led "tl" buizen met armatuur besteld voor ontzettend weinig geld en deze zijn vandaag om 12:00uur reeds geleverd! En de kwaliteit van de bestelling? Volgens mij waar voor het geld.

• Claudia
    Review voor Lightexpert.nl

Omdat vliegengordijnencenter.nl, een andere winkel van dit bedrijf, gebruik maakt van het Webwinkel Keurmerk van deze shop deel ik hier mijn ervaring. Op zondag heb ik 2 antracietkleurige vliegengordijnen besteld voor €160.- voor mijn openslaande deuren. Dinsdag kwamen ze binnen en bleek het 1 antracietkleurige en 1 transparant gordijn te zijn. Na meerdere telefoontjes ging de medewerker kijken voor “ een passende
    oplossing”. Ik heb gevraagd of ze gewoon 1 antracietkleurig gordijn konden leveren en dat ik het transparante gordijn terug zou
    sturen. Zij konden dit pas doen als ik het foute gordijn had teruggestuurd. Donderdag weer gebeld, ik had mijn gordijn
    teruggestuurd maar nog geen reactie van het bedrijf. Mijn gordijn zou vrijdag verstuurd worden en zaterdag bezorgd, gaf de
    medewerker aan in een mail. Vrijdag nog geen bericht dat het gordijn is verzonden. Weer gebeld, op de website staat dat er zaterdag
    wordt bezorgd maar dat is “een foutje” volgens de medewerker. Als het vrijdag wordt verzonden dan wordt het niet eerder dan maandag
    bezorgd. Grote ergernis en vele telefoontjes en mailtjes verder heb ik nog steeds niet mijn tweede vliegengordijn....Op mijn vraag hoe we dit kunnen oplossen komt geen zinnig antwoord van vliegengordijnencenter

• Robert
    Review voor Lightexpert.nl

Het vliegengordijn wat ik kocht was scheef, de zijden waren niet recht, als ik het keurig langs het kozijn recht had gemonteerd kon het niet dichtvallen omdat het zo scheef is gemaakt.
    Echt mijn miskoop van de eeuw!

• Hans
    Review voor Lightexpert.nl

Omdat vliegengordijnencenter.nl, een andere winkel van dit bedrijf, gebruik maakt van het Webwinkel Keurmerk van deze shop deel ik hier mijn ervaring. Op een dinsdagochtend bestelde ik een vliegengordijn waarbij expliciet vermeld werd “Levertijd voor 17.00 uur besteld is morgen in huis”. Dan mag ik erop vertrouwen dat het product in ieder geval diezelfde dag verzonden en waarschijnlijk op woensdag geleverd wordt. Dat is immers bij de koop en zonder voorbehoud overeengekomen. Omdat ik op woensdag rond het middaguur nog geen verzendbevestiging had ontvangen nam ik contact op met de verkoper om te horen dat er die dag niet geleverd werd aangezien het gordijn pas op donderdag bij hen binnen zou komen. De daarop volgende vrijdag was het Koningsdag zodat er niet “de volgende dag” maar waarschijnlijk pas op zijn vroegst op maandag, 6 dagen na de bestelling, geleverd zou worden. Flauw om zo’n mededeling m.b.t. de 24-uurs levering zonder voorbehoud op de productpagina te plaatsen en daarna respectloos om de klant bij vertraging in het ongewisse te laten door niet simpelweg een mailtje te sturen. Ik heb mijn bestelling derhalve geannuleerd. Overigens handelt dit bedrijf ook onder andere namen waaronder lampdirect.nl met reviews die aansluiten op mijn slechte ervaring. Lees vooral ook die reviews voor u besluit bij dit bedrijf te bestellen…

• Roger
    Review voor Lightexpert.nl

Voor 17:00 Besteld = Morgen in Huis????????????
    op 2/04 besteld , op 10/04 geen teken van leven, bestelling nu mogelijk vanaf 11 04 ???. Twee vragen op ;'ickets'' worden niet beantwoord. De ganse week staat er ""wacht op verzending"; (Mijn Led installaties algauw elders besteld en reeds in een dag ontvangen en nu reeds geplaatst, durfde het risico niet meer nemen.)
    LIGHT03467 02-04-2018 ROGER RIVIERE €42,90 Wacht op verzending .e-mails worden niet beantwoord. Niemand geeft teken van leven.

• Martijn
    Review voor Lightexpert.nl

Behoorlijk tevreden, prijzen zijn de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en producten bevallen prima. Alles was goed verpakt waardoor breuk me onwaarschijnlijk lijkt.
    Levering binnen een dag hebben ze bij beide bestellingen die ik gedaan heb echter niet kunnen halen. Ze geven op de site aan of een product voorradig is, maar niet hoeveel stuks. Als je dan bijvoorbeeld 10 lampen bestelt terwijl er maar 4 op voorraad zijn dan duurt het 3 dagen voordat je je spullen hebt ipv 1. Het jammere is dat je hier niet van op de hoogte wordt gebracht, waardoor je geen idee hebt waarom je pakketje maar niet komt.

• Brenda
    Review voor Lightexpert.nl

Heel tevreden. Nadat er geconstateerd was dat er 3 van de 21 lampen niet dezelfde kleur hadden, werd er direct 3 nieuwe (met de goede kleur) opgestuurd. E-mails werden direct beantwoord en er werd excuses gemaakt.