Uitslagweg 26
074 250 71 55

7,5

Anna Andela beoordeelde op 2019-08-10

Dianne beoordeelde op 2019-08-10

Hele mooie lijst. Snel geleverd. En zeer goed en netjes ingepakt.

H. Mik beoordeelde op 2019-08-10

Jolanda Roskam beoordeelde op 2019-08-07

Je werd niet op de hoogte gehouden wat de levertijd was en hoever de bestelling heen was.
Ook was er een puntje beschadigd, helaas.

Samantha van Oort beoordeelde op 2019-08-06

frans dietvorst beoordeelde op 2019-08-03

Vond de prijs/kwaliteits verhouding van de gekochte lijst zeer matig. 75 euro ( excl bezorgkosten) voor in elkaar geniet vuurhouten lijst, stuk hardboard en plaat flexiplastic.

Samantha Stam beoordeelde op 2019-07-30

Product is geleverd toen ik thuis was. De lijst (120x80) is tegen ons automatische hek aangezet en als het hek open zou gaan zou de lijst omgevallen zijn. Er is niet aangebeld en vind het ontzettend dom als er groot ‘breekbaar’ op een doos staat, op deze manier te werk te gaan. Buiten het feit dat ze ook gewoon even hadden kunnen aanbellen. Ik heb overigens de bel natuurlijk getest, deze doet het goed!
Buiten de bezorging om, ben ik ontzettend tevreden met de kwaliteit van het product. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Heleen Paays-Sträter beoordeelde op 2019-07-27

Product werd heel snel geleverd, terwijl we een hele uitzonderlijke maat bestelden. Ziet er ook super uit en afmetingen kloppen!

Liesje Thienpont beoordeelde op 2019-07-16

Tim Scholten beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Maar lijst is kwetsbaar, matige kwaliteit voor dure prijs.

Henk Kok beoordeelde op 2019-07-07

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste Henk,
Op dit moment gebruiken we een hoogwaardig plexiglas in onze productie. Naar andere plexiglassoorten kan gevraagd worden. We kunnen dan maatwerk leveren. Mocht de klant een specifieke plexiglas willen, zoals nu het geval was bij u, dan kan de klant hiervoor informatie bij ons inwinnen of het product aan zijn of haar eisen voldoet.

Judith Jansen beoordeelde op 2019-07-07

Sonja Camps beoordeelde op 2019-06-29

Judith Brattinga-Heres beoordeelde op 2019-06-29

Renate Wolski beoordeelde op 2019-06-18

Zeer tevreden over alles

Gerrie Bartels beoordeelde op 2019-06-08

W Vaarting beoordeelde op 2019-05-31

Schets beoordeelde op 2019-05-27

Bij deze winkel besloten een houten lijst te kopen 60x40cm. Komt een kleine week later netjes binnen. Maar wat blijkt: Er komt lijst uit de doos met plexiglas. Een check op de website leert inderdaad dat er tussen haakjes plexiglas staat. Dit mag echt duidelijker. Na contact opgenomen te hebben wordt de lijst wel weer netjes opgehaald.

Gerrit van Ommen beoordeelde op 2019-05-25

Jean Bouwers beoordeelde op 2019-04-29

Duurde heel lang voordat we onze lijsten kregen. Na een paar telefoontjes moesten we een week langer wachten dan werd voorgespiegeld. De lijsten zijn wel mooi en stevig, dus dat is dan wel weer goed voor elkaar.

Reactie van Lijstengigant.nl:
Beste Jean,
Vanwege de grootte van het pakket hebben we gekozen voor een andere koeriersdienst dan gebruikelijk. Dit om schade te voorkomen. Het kan dan voorkomen dat het iets langer duurt dan gebruikelijk. Onze excuses voor het ongemak,
Mvg Anne Mijnders