Lijstengigant.nl

Lijstengigant.nl

Lijsten kopen met een ruime keus uit het assortiment! Want voor elk interieur, muur en stijl heeft de Lijstengigant passende lijsten. Modern, klassiek, glad of met motief, lichte of donkere lijst, facet geslepen, het is allemaal mogelijk bij dé lijstengigant van Nederland. Ruime keuze uit ons uitgebreide assortiment aan spiegels en lijsten. En altijd vakwerk voor een lage prijs!
8,4
Filter 580 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 320 met beschrijving

• sylvia
    Review voor Lijstengigant.nl

Heel blij met de grote lijst ( 1m x 1 m) voor mijn druk van een boomschijf. Keurig verpakt, en volgens afspraak bezorgd.

• Caroline
    Review voor Lijstengigant.nl

Ik was voor mijn grote Diamond painting van 85x120 cm op zoek naar een geschikte lijst. Lijstengigant heeft mij geadviseerd en ik heb daar een lijst op maat laten maken. De lijst is erg mooi en stevig. De Diamond painting was makkelijk in te lijsten.

• Hoe beoordeel je Lijstengigant.nl?

• Ruud
    Review voor Lijstengigant.nl

Barokke lijst besteld en deze is boven verwachting prachtig

• Ilse Joris
    Review voor Lijstengigant.nl

Een tijdje geleden bestelde ik een kader. Toen mijn werk helemaal af was en ik het wou inkaderen bleek de plexi er voortdurend uit te vallen. Ik had het werk nodig voor een expo de dag erna. Bij melding van het probleem heb ik direct een andere kader toegezonden gekregen. Ik heb hem nog niet in mijn bezit maar de geleverde service vind ik top! Bedankt. Snelle afhandeling en opvolging. Ik raad Lijstengigant aan iedereen aan.

• de Vries
    Review voor Lijstengigant.nl

Website werkt zeer onvriendelijk. Retour en verzenden is voor eigen rekening.

Antwoord van Lijstengigant.nl

Goedemiddag Douwe,
    Uiteraard moet je, net als bij iedere andere site, de maat goed aanvinken die je wilt hebben. We rekenen onder een bepaald bedrag verzendkosten en ook retourkosten. Dit doen we omdat we dit anders moeten berekenen naar andere klanten. Retourkosten zijn niet zo raar, andere webshops rekenen deze kosten ook.

• Wesley Isselmann
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Eindelijk een bedrijf wat breekbare artikelen verkoopt wat ook snapt hoe je dit inpakt

• Gj Meijerink
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Alles netjes ingepakt en op tijd geleverd 👍

• Jan Harten

• Erika Vallinga
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Snelle levering en product voldoet volledig aan de verwachtingen

• Marco Last
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Er was iets misgegaan met de betaling (dubbel betaald). Lijstengigant heeft dat keurig uitgezocht, gecommuniceerd en gecorrigeerd. Afgezien daarvan: ruime keuze, mooie en praktische lijsten

• Anneke Heijes
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Zwz prijs is goed te doen super service

• Anita Cruijff

goede service en snel

• Aw Puijk
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Top service en mooie lijst!

• Marcel Van der stam
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Duurde enorm lang voordat product geleverd werd. Helaas moest ik zelfs mijn bestelling opvragen om tot levering over te gaan. De kwaliteit van de lijst is redelijk te noemen.

Antwoord van Lijstengigant.nl

Goedemorgen,
    Meestal is de lijst er met een week, in sommige gevallen kan het helaas inderdaad iets langer duren. Excuus hiervoor!

• J.C.A Kraaijeveld
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Ik heb er even op moeten wachten maar het was de moeite wel waard !

• wilma burger

Prima lijst heel tevreden
    Fijn contact met klantenservice heel vriendelijk .

• José Jagersma-Schreiner
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Prijs is redelijk lijst is prima!!

• Julian Sas
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Ophang punten liggen er al af voordat de lijst hangt

• Erik Verberg
    Geverifieerde klant van Lijstengigant.nl

Levering was niet erg snel, maar het product was keurig. Ik zou er wel opnieuw bestellen.

• Pim Kock