Lilolux
Bij Lilolux zijn we gek op kunst en zoeken we altijd naar de allerbeste en mooiste fotokunst, die rechtstreeks wordt gedrukt op onze wanddecoraties en sierkussens!

Wij verkopen Wanddecoraties van Plexiglas en Wandcirkels van Dibond, en wil je de look helemaal afmaken? Dat kan, want wij hebben voor iedere wanddecoratie een bijpassend Sierkussens.
Wanddecoraties Sierkussens Fotokunst
De zekerheden van https://lilolux.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Lilolux = Fotokunst!

Fotokunst, de naam zegt het al, kunstzinnige foto’s, prachtige foto’s, en dat afgedrukt op onze wanddecoraties met hoge resolutie voor ultra scherpe afbeeldingen op niet alleen onze wanddecoraties, maar ook onze prachtige sierkussens.

Buiten dat we alleen een collectie proberen samen te stellen van de allermooiste foto’s, gebruiken we bij Lilolux uitsluitend premium materialen. Alle materialen komen uit Europa, en worden in Nederland gedrukt.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022