Limereclame
Is Limereclame veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 25-09-2020 stopgezet

8,9

• Guler Yeral
    Geverifieerde klant van Limereclame

Prijs kwaliteithouding prima, klantendienst=uitstekend! Bedankt om ons zo goed van dienst te zijn Mirjam xx Groetjes, Guler

• Jan Knepper

Snelle correcte levering

Antwoord van Limereclame

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Een tijdige levering, daar doen wij ons best voor.

• Iris Wischmann
    Geverifieerde klant van Limereclame

Bestelling kwam snel alleen ontbrak de LED verlichting

Antwoord van Limereclame

Wij hebben afgelopen dinsdag telefonisch contact hierover gehad. Volgens de door u gegeven informatie ontbrak helaas het snoer + adapter 230V om LED verlichting aan te kunnen zetten. In deze hebben wij dit meteen in werking gesteld om het resterende alsnog te laten versturen. Helaas ligt dat niet standaard op voorraad, en moet zorgvuldig samengesteld worden. Vandaag wordt het ontbrekende onderdeel alsnog verstuurd.

• Saskia van Trigt

sneller levering, goede producten

Antwoord van Limereclame

Bedankt voor uw mooie, en positieve reactie! Wordt zeer gewaardeerd, de door u genomen moeite om uw ervaring te delen.

• T Ergun
    Geverifieerde klant van Limereclame

Beter , e-mail sturen , stand van bestelling te kunnen volgen.

Antwoord van Limereclame

Beste heer, wij hebben u na onze mening duidelijk geïnformeerd over de status van uw bestelling en zending. Gezien het momenteel ontzettend druk is met pakketten uitleveren, krijgen wij ook vertraagd de track and trace door. Het heeft weinig zin om een track and trace te mailen als deze nog niet te volgen is. Dat schept ook verwarring.

• Kristoff Reyntjens

Snel, to-the-point, eenvoudige bestelling

Antwoord van Limereclame

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons!

• Regina Niesten
    Geverifieerde klant van Limereclame

De verpakking was beschadigd, waardoor het product ook voor een deel was beschadigd en niet compleet.

Antwoord van Limereclame

Dat is spijtig om te horen. Helaas hebben wij hiervan geen mail mogen ontvangen, m.b.t. schademelding bij aflevering. Wij gaan dit natuurlijk oplossen dat uw zending alsnog compleet en naar behoren wordt geleverd.

• H.A.F. van Gurp
    Geverifieerde klant van Limereclame

Goede en snelle levering en een goede service

Antwoord van Limereclame

Vriendelijk dank voor uw positieve bericht, en het delen van uw ervaring! Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier van uw aankoop.

• Robby Baccaert
    Geverifieerde klant van Limereclame

Mooie prijzen en goede service

Antwoord van Limereclame

Bedankt voor uw positieve reactie, en de genomen moeite! Fijn om te horen dat u tevreden bent.

• Inge Brandt Corstius

prima service

Antwoord van Limereclame

Vriendelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring met ons te delen! Dat wordt door ons zeer gewaardeerd. Graag tot een volgende keer.