Limereclame
Is Limereclame veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• Kristoff Reyntjens

Snel, to-the-point, eenvoudige bestelling

Antwoord van Limereclame

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons!

• Regina Niesten
    Geverifieerde klant van Limereclame

De verpakking was beschadigd, waardoor het product ook voor een deel was beschadigd en niet compleet.

Antwoord van Limereclame

Dat is spijtig om te horen. Helaas hebben wij hiervan geen mail mogen ontvangen, m.b.t. schademelding bij aflevering. Wij gaan dit natuurlijk oplossen dat uw zending alsnog compleet en naar behoren wordt geleverd.

• Hoe beoordeel je Limereclame?

• H.A.F. van Gurp
    Geverifieerde klant van Limereclame

Goede en snelle levering en een goede service

Antwoord van Limereclame

Vriendelijk dank voor uw positieve bericht, en het delen van uw ervaring! Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier van uw aankoop.

• Robby Baccaert
    Geverifieerde klant van Limereclame

Mooie prijzen en goede service

Antwoord van Limereclame

Bedankt voor uw positieve reactie, en de genomen moeite! Fijn om te horen dat u tevreden bent.

• Inge Brandt Corstius

prima service

Antwoord van Limereclame

Vriendelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring met ons te delen! Dat wordt door ons zeer gewaardeerd. Graag tot een volgende keer.

• LaVita Lifestyleclub

Snel! goed product

Antwoord van Limereclame

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent! Vriendelijk dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen, dat waarderen wij zeer.

• Marijke Landlust
    Geverifieerde klant van Limereclame

Niet te duur en snel geleverd

Antwoord van Limereclame

Bedankt voor uw positieve reactie, en het delen hiervan! Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent.

• Marja Pröpper

MOOI PRODUCT, SNELLE LEVERING

Antwoord van Limereclame

Wat fijn om te horen! Veel plezier van uw aankoop, en bedankt voor uw enthousiaste feedback.

• Willem Ligthart
    Geverifieerde klant van Limereclame

Netje goed verzorgd en duidelijk

Antwoord van Limereclame

Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Wij waarderen zeer uw genomen moeite om dit te delen.

• Arjen van Diepenbeek

Goed assortiment, snelle service

Antwoord van Limereclame

Top om te horen! Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.