Linda's Fashion

Linda's Fashion

Wij verkopen betaalbare dames mode. De maten gaan vanaf 36 tot 44. Wij hebben elke week nieuwe collectie.

Lidmaatschap per 02-05-2023 stopgezet

6,8

• Sonja
    Review voor Linda's Fashion

Snelle levering en leuk verpakt. De kleding blijft lang mooi. Goede prijs en bij sale leuke voordeel. Website is heel goed. Ben altijd benieuwd wat voor nieuwe dingen binnen zijn.

Antwoord van Linda's Fashion

Ach super lief 🥰 hartstikke bedankt🤗

• N
    Review voor Linda's Fashion

Bestelling #1507: Kersttrui besteld en betaald op 4 december, nooit iets ontvangen. Mail gestuurd in december en nooit reactie gekregen.
    Slechte service, ruikt naar geld willen verdienen over iemand anders rug. Erg teleurstellend.

Antwoord van Linda's Fashion

Sorry ik zag uw ordernummer niet staan. Ik heb het voor u nagekeken en ik ben bang dat u bij een andere winkel heeft besteld. Omdat wij dit ordernummer niet in ons bestand hebben staan. Vanaf 4 December zaten wij met de telling op ordernummer 20222416. Ik hoop dat u er met de andere winkel nog uit gaat komen! Succes en nog een fijne dag, Mvg Linda

• Monique
    Review voor Linda's Fashion

Altijd vriendelijk en leuke kleding voor leuke prijzen

Super lief 😊 en bedankt voor je reactie 🥰

• Anny zenhorst
    Review voor Linda's Fashion

Schoenen waren heel slecht en dat voor 40 euro op het plaatje leken ze prachtige in het echt nog geen duppie waard

Antwoord van Linda's Fashion

Hoi Anny, wat vervelend om dit te horen. Je mag de schoenen altijd retourneren als het in het echt tegenvalt. Dat is echt geen probleem. Ik heb gezocht naar je bestelling maar ik kan het helaas niet vinden. Als je het ordernummer even door wilt geven dan kan ik nog kijken wat ik voor je kan doen. Want dit vind ik echt heel vervelend voor je😔 ik hoor het graag van je, Groetjes Linda

• Patricia
    Review voor Linda's Fashion

Ik woon in de buurt en als ik even mail dan houdt ze het voor me apart.erg veel service en altijd leuke kleding

Antwoord van Linda's Fashion

Super leuk Patricia dank je wel😊😘😘😘