LingaDore
LingaDore is een Nederlands modemerk dat haar collectie lingerie, loungewear en badmode over de hele wereld verkoopt. Het modemerk spreekt de moderne vrouw aan op haar vrouwelijkheid. Ze is puur en avontuurlijk, maar wel met een sexy touch. De natural beauty die graag controle over de situatie heeft, maar zich toch graag laat bevestigen in haar vrouw-zijn. Dat doet LingaDore graag. LingaDore vindt elke vrouw mooi precies zoals ze is. De ontwerpen versterken de vrouwelijke vormen en benadrukken de schoonheid van de vrouw. Dat doen wij graag. De collectie richt zich op elke vrouw en is bereikbaar voor elke portemonnee. Niet voor niets hanteren wij als motto: betaalbare luxe voor iedereen.
De zekerheden van https://www.lingadore.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018