Lingerie-Company

Lingerie-Company

Lingerie-Company gemakkelijk besteld en discreet geleverd Inspiratie en een groot assortiment. Wat bepaalt voor u wat de beste online lingerie winkel is? U zoekt een ruime keuze in een groot assortiment aan erotische lingerie. Maar ook inspiratie om uw lust- en liefdesleven nog spannender te maken. Alles wat u nodig heeft voor genot en plezier, in de slaapkamer en daar buiten, heeft Lingerie-Company voor u in huis.

Betrouwbaar en flexibel
Bij Lingerie-Company winkelt u bij een online lingerie winkel die de hoogste eisen stelt aan betrouwbaarheid en gebruikersgemak. Wist u dat Lingerie-Company bovendien de meest flexibele lingerie winkel online van Nederland en Belgiรซ is?
Gegarandeerde kwaliteit, voordelig geprijsd
Een groot assortiment artikelen van hoogwaardige kwaliteit: u kunt bij Lingerie-Company alleen het beste verwachten. Maar wel voor een voordelige prijs.
9,0
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Manon
    Review voor Lingerie-Company

De productbeschrijving is uitgebreid en correct. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen tegen een scherpe prijs! De betalingsmogelijkheden zijn veilig. De verzending verliep vlot, snel en traceerbaar. Discreet verpakt en geleverd. Overzichtelijke maat tabellen voor ieder merk. Top Site

• dennis

Goed,mooi en uitgebreid assortiment

• Hoe beoordeel je Lingerie-Company?

• Raymond
    Review voor Lingerie-Company

zeer mooie en afwisselende produkten en prachtige lingerie. Daarbij is er voor iedereen wat wils zowel portomonee als figuur en grote van iemand. Discreet verpakt en bezorgd.

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je wel Raymond

• Karin
    Review voor Lingerie-Company

Geweldig dat ik toch nog optijd mijn Valentijns cadeau binnen kreeg. Mijn man is er erg blij mee. Dat wordt genieten vanavond. Xxx

• Hilda Druyts
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Gewoon allerlei verschillende kleuren en keuze in lingerie.

• Leen
    Review voor Lingerie-Company

Bdsm materiaal dat wordt aangeboden is soms slecht van kwaliteit en duur. Bij dit bedrijf, Verboden Nachtkastje , geldt dat zeer zeker niet. Een fraai dildo harnas, stevig leer, goed afgewerkt voor weinig. Ook de rest van de bestelling , puik spul, voor weinig geld. De levering was heel snel, Alles netjes en neutraal verpakt een aanrader.๐Ÿ˜„

• Bart van Egmond
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Uitgebreide keuze, redelijk geprijsd, snel geleverd.

• Karinda
    Review voor Lingerie-Company

Mooie site geworden en heel veel keus. Bestel hier erg veel nu ook intresante speeltjes ook altijd leuk voor in de slaapkamer. Harstikke veel succes groeten Kaatje XXX ๐Ÿ˜›

• Sab
    Review voor Lingerie-Company

Hardstikke bedankt voor de supersnelle levering van mijn kerstcadeau. Heel mooi lingeriesetje en kousen. Ik blij en mn vriend blij. Tot snel.

• Henry Nuij

Goede service