Lingerie-Company

Lingerie-Company

Lingerie-Company gemakkelijk besteld en discreet geleverd Inspiratie en een groot assortiment. Wat bepaalt voor u wat de beste online lingerie winkel is? U zoekt een ruime keuze in een groot assortiment aan erotische lingerie. Maar ook inspiratie om uw lust- en liefdesleven nog spannender te maken. Alles wat u nodig heeft voor genot en plezier, in de slaapkamer en daar buiten, heeft Lingerie-Company voor u in huis.

Betrouwbaar en flexibel
Bij Lingerie-Company winkelt u bij een online lingerie winkel die de hoogste eisen stelt aan betrouwbaarheid en gebruikersgemak. Wist u dat Lingerie-Company bovendien de meest flexibele lingerie winkel online van Nederland en België is?
Gegarandeerde kwaliteit, voordelig geprijsd
Een groot assortiment artikelen van hoogwaardige kwaliteit: u kunt bij Lingerie-Company alleen het beste verwachten. Maar wel voor een voordelige prijs.
Filter 64 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Brenda Wiethaar
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Prachtig product, goed verpakt en netjes op tijd...tegen een redelijke prijs

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je wel Brenda voor de Feedback. Veel plezier er van.

• Kim
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Het product was snel in huis maar helaas gaat de winkel erg slecht om met persoonlijke gegevens. De eigenaar probeerde mij toe te voegen op Facebook gelijk nadat ik wat besteld had. Hier ben ik zeker niet van gediend maar kreeg alleen maar een sorry.

Antwoord van Lingerie-Company

Sorry was niet zo bedoeld.

• Hoe beoordeel je Lingerie-Company?

• Ard Rietveld

Antwoord van Lingerie-Company

Dank jullie wel voor de feedback ;>)

• Hélène Nolta
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Snelle levering en discreet verpakt! De artikelen waren allemaal op voorraad, dus ik ben een tevreden en in de toekomst terugkerende klant.

Dank je wel Hélène voor de leuke feedback. Fijn lang weekend groetjes Lydia

Ruime keuze goede service

Dank je wel topper

• Yamalie
    Review voor Lingerie-Company

Een overzichtelijke webshop met een ruime keuze. Het pakket werd zoals aangegeven dezelfde dag verstuurd. Het product kwam in een blanco doos aan Wel zo prettig dat de postbode geen kijkje krijgt in je sexleven. Al met al, heerlijk winkel met ruime keus. Volgende aankoop bestel ik hier zeker weer.

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je Yamalie voor de feedback ;>)

• Ingrid Bergsma
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Snelle reactie, oplossingsgericht, duidelijk, prachtig product

• Nanci
    Review voor Lingerie-Company

Leuke bdsm spulletjes ik hou der zo van en nog betaalbaar ook. Geweldige shop alles overzichtelijk en heel veel aanbiedingen. Toppers en snel geleverd.

• Manon
    Review voor Lingerie-Company

De productbeschrijving is uitgebreid en correct. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen tegen een scherpe prijs! De betalingsmogelijkheden zijn veilig. De verzending verliep vlot, snel en traceerbaar. Discreet verpakt en geleverd. Overzichtelijke maat tabellen voor ieder merk. Top Site