Lingerie-Company

Lingerie-Company

Lingerie-Company gemakkelijk besteld en discreet geleverd Inspiratie en een groot assortiment. Wat bepaalt voor u wat de beste online lingerie winkel is? U zoekt een ruime keuze in een groot assortiment aan erotische lingerie. Maar ook inspiratie om uw lust- en liefdesleven nog spannender te maken. Alles wat u nodig heeft voor genot en plezier, in de slaapkamer en daar buiten, heeft Lingerie-Company voor u in huis.

Betrouwbaar en flexibel
Bij Lingerie-Company winkelt u bij een online lingerie winkel die de hoogste eisen stelt aan betrouwbaarheid en gebruikersgemak. Wist u dat Lingerie-Company bovendien de meest flexibele lingerie winkel online van Nederland en België is?
Gegarandeerde kwaliteit, voordelig geprijsd
Een groot assortiment artikelen van hoogwaardige kwaliteit: u kunt bij Lingerie-Company alleen het beste verwachten. Maar wel voor een voordelige prijs.
Filter 70 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Jolanda
    Review voor Lingerie-Company

Goede en snelle service en netjes ingepakt. Ben heel blij met de nieuwe vibo van PMV20 fantastisch ding. Heel erg bedankt ik kan weer een tijdje spelen;>)

Antwoord van Lingerie-Company

dank je wel Jolanda en veel plezier met je gekochte item.

• Henry Nuij

Goede en snelle service

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je voor de feedback we blijven ons best doen.

• Hoe beoordeel je Lingerie-Company?

• R.S
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Snelle levering, een zeer gunstig geprijsd

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je voor de leuke feedback groeten Lydia

• Brenda Wiethaar
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Prachtig product, goed verpakt en netjes op tijd...tegen een redelijke prijs

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je wel Brenda voor de Feedback. Veel plezier er van.

• Kim
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Het product was snel in huis maar helaas gaat de winkel erg slecht om met persoonlijke gegevens. De eigenaar probeerde mij toe te voegen op Facebook gelijk nadat ik wat besteld had. Hier ben ik zeker niet van gediend maar kreeg alleen maar een sorry.

Antwoord van Lingerie-Company

Sorry was niet zo bedoeld.

• Ard Rietveld

Antwoord van Lingerie-Company

Dank jullie wel voor de feedback ;>)

• Hélène Nolta
    Geverifieerde klant van Lingerie-Company

Snelle levering en discreet verpakt! De artikelen waren allemaal op voorraad, dus ik ben een tevreden en in de toekomst terugkerende klant.

Dank je wel Hélène voor de leuke feedback. Fijn lang weekend groetjes Lydia

Ruime keuze goede service

Dank je wel topper

• Yamalie
    Review voor Lingerie-Company

Een overzichtelijke webshop met een ruime keuze. Het pakket werd zoals aangegeven dezelfde dag verstuurd. Het product kwam in een blanco doos aan Wel zo prettig dat de postbode geen kijkje krijgt in je sexleven. Al met al, heerlijk winkel met ruime keus. Volgende aankoop bestel ik hier zeker weer.

Antwoord van Lingerie-Company

Dank je Yamalie voor de feedback ;>)