Linnegoedkatoen.nl

Linnegoedkatoen.nl

Mooi comfort badlinnen en badtextiel van verschillende kwaliteiten: van budget handdoek, standaard kwaliteit baddoek tot luxe hotelkwaliteit. Wij beschikken over een breed assortiment badkamer textiel met als aanvulling washandjes, badmatten en badlaken.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-04-2023 ingetrokken

8,8
Filter 401 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 276 met beschrijving

• M Hansté Lagendijk
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Duurde bijna 14 dagen. Niet telefonisch bereikbaar en geen antwoord op mijn mail. En als klap op de vuurpijl heb ik iets anders ontvangen dan wat ik had besteld. Heb weer een mail gestuurd en wacht nu op antwoord, want ik wil graag ontvangen waar ik voor heb betaald

• Loes Eikenaar
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Mijn product was heel lang onderweg ( had het al afgeschreven)
    Heb een messenger gestuurd maar geen reactie.
    Heb meerdere keren gebeld maar geen contact .
    Dacht serieus dat jullie failliet zouden zijn.

• Yvonne Zegers
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Duurde erg lang, telefonisch niet bereikbaar en na mail plus contactformulier werden polyester dekbedhoezen geleverd terwijl ik katoenen heb besteld. Wederom gemaild en contactformulier maar nog geen antwoord. Heb helaas ook al betaald. Hoop dat dit netjes wordt opgelost.

• M Weidinger

Krijg geen reactie

• A.E. Lagerweij
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Ik heb in het verleden vaak besteld, de producten zijn supergoed. Alleen de laatste bestelling wasniet alles leverbaar dat hoorde ik pas Na een paar keer mailen. De spullen die ze hadden hebben ze verstuurd en de rest wat niet leverbaar was zou ikmijn geld terug krijgen . Na 2 weken nog steeds niet terug gestord. Ik heb gebeld ,ingesproken en word niet terug gebeld, gemaild en geen antwoord. Uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. Nogmaals de spullen zijn van top klasse,alleen de communicatie zou beter kunnen.

• Carry Boehner America
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Zeer goede kwaliteit voor lage prijzen en bovendien een snelle levering.

• Sophie
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Zoals aangegeven netjes en schoon en op tijd geleverd.

• Nel
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Ik zou deze webwinkel zeker niet aanraden. Bestelling wordt niet geleverd. Bestelling zou aangemeld zijn bij Post NL, maar Post Nl geeft aan niets ontvangen te hebben. Er wordt niet gereageerd op mail, telefoon en ingesproken bericht. Buitengewoon slecht functionerend bedrijf en onfatsoenlijk gedrag. Ik heb nu weer ingesproken en een reactie gevraagd of mijn betaling terug te storten. Het is dubbel zo vervelend omdat het als een verrassingscadeautje was bedoeld voor mijn zus. Zeldzaam slecht !

• jan poel

prijs is goed

• JG
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Goede prijzen, snelle levering. Alles is in orde.

• Diana Windrich
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

1 artikel bleek niet leverbaar. Is niet vooraf gemeld. Heb dus geen keuze gehad om een ander hoeslaken uit te kiezen. Ik heb wel vervoerskosten moeten betalen. Wil ik nu toch nog een hoeslaken hebben, moet ik dan weer vervoerskosten betalen? Ik heb een email gestuurd maar heb nooit antwoord gekregen. Hoeslaken zelf nog niet uitgeprobeerd want moet eerst gewassen worden vanwege fabrieksgeur.
    Pluspunt: de levering was erg snel!
    De terugbetaling van het niet geleverde laken was ook heel snel!

• Henriette Aalderen, Van - Spree
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Mooi, kwalitatief en dus heel blij mee

• albert kaspers

goed en goedkoop

• Diana De Wit
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

super snelle service, super stevig verpakt.

• Hartog Marianne
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Direkt reactie op m’n mail
    Dekbedovertrek niet leverbaar, had ik niet begrepen
    Was blij met telefonisch contact
    Als t goed is krijg ik code voor gratis verzenden als de overtrek er wel is, én bericht als de overtrek er wel is
    Ben benieuwd
    Vr groeten
    Marianne

• Jos Roolvink
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Snelle levering, maar vooral zeer goede kwaliteit

• Margreet
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van het bestelde dekbed.

• Pierre van de Moosdijk
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Goede service en kwaliteit voor de prijs die je betaalt.

• Mary Montanus
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Ik werd niet op de hoogte gesteld dat een deel van mijn bestelling een nalevering zou worden. ik had op prijs gesteld dat er met mij communiceert zou worden.

• W.S.P. witteman
    Geverifieerde klant van Linnegoedkatoen.nl

Goede kwaliteit en razend snelle service