Perfect Playworld

Perfect Playworld

Duurzaam, houten speelgoed voor jongens en meisjes!

Kies voor kwaliteit en ontdek het prachtige speelgoed in ons assortiment. Leerzaam en leuk om mee te spelen, perfect om cadeau te geven.

✓ Rollenspel speelgoed
✓ Educatief speelgoed
✓ Creatief speelgoed
✓ Spellen en puzzels
✓ Baby speelgoed
✓ Speelgoed dieren
✓ Poppenhuizen en accessoires
✓ Speelsets en blokken

Voor jouw peuter of kleuter kun je zeker slagen voor goed speelgoed!
Verzendkosten slechts € 2,95 of gratis vanaf € 30,00.
Betaal veilig via Ideal, Paypal of Bancontact of betaal achteraf met Klarna.

Alles is uit voorraad leverbaar en wordt dezelfde dag verzonden (mits voor 16:00 besteld).

Support een klein bedrijf door bij Perfect Playworld te shoppen!
Speelgoed, Kinderkamer, Inrichting & Decoratie
De zekerheden van https://www.littlequeenie.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Perfect Playworld, voorheen Little Queenie, is opgericht in mei 2016. In eerste instantie alleen gericht op meisjes met een assortiment van kleding, speelgoed en decoratie. Het assortiment bestaat nu alleen uit speelgoed en decoratie voor de kinderkamer, voor jongens en meisjes. Prachtig speelgoed van topmerken, voornamelijk van hout en milieuvriendelijk geproduceerd. Speelgoed wat tijdloos is, lang mee gaat en niet gebaseerd is op trends.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020