Little Queenie

Little Queenie

Little Queenie is een webshop gericht op meisjes (voornamelijk tussen 0 en 8 jaar). Het assortiment bestaat uit kleding, het mooiste houten speelgoed en inrichting voor de baby/kinder kamer.

Speelgoed en meubels van merken als Jabadabado, Tender Leaf Toys, Hess en Small Foot.

De kleding bestaat uit een selectie van de collectie van Minoti, Mini Kidz, Soft Touch en VinRose. Binnenkort zal het kleding assortiment veranderen. Er worden duurzamere merken toegevoegd met kleding van biologisch katoen.
Meisjeskleding, Speelgoed, Inrichting & Decoratie
De zekerheden van https://www.littlequeenie.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In 2016 is Little Queenie gestart met tweedehands meisjeskleding. Daar werd al snel nieuwe kleding aan toegevoegd en het assortiment is gaan groeien. Pas veel later kwam er speelgoed bij en meubeltjes/decoratie om de babykamer te stylen. Vandaag de dag groeit het assortiment nog steeds met meer oog voor duurzaamheid.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020