LoRas
webwinkel in Tuinhuisjes, blokhutten, tuinkasten,
kippenhokken, hondenhokken, speeltoestellen,
tuinhout, tuinschermen
8,8
284 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • J. Van der Sluis
    Review voor LoRas

    Tuinkast besteld voor 500.00. We moesten zelf bellen wanneer die afgeleverd werd! Vrijdag afgeleverd, echter zonder enige handleiding en geen schroeven etc. Kan dus niet gemonteerd worden! Loras gebeld, maar die verwijzen naar hun leverancier, daar hebben wij echter geen kast gekocht! Nu maar afwachten wanneer alles binnenkomt! Super slechte service! Zeker geen aanrader. Koop mijn spullen voortaan zeker ergens anders!!!!

    Antwoord van LoRas

    Geachte heer Van der Sluis,

    Wij vinden het erg vervelend dat u de afwikkeling van uw bestelling zo ervaren heeft. Onze bezorgkosten zijn erg laag, het plannen van onze routes wordt zo optimaal mogelijk gedaan om het bezorgen tegen deze lage tarieven mogelijk te maken.
    Uiterlijk een dag van tevoren nemen wij contact op over het bezorgmoment. U belde ons voor die tijd en was ons daarmee voor. U stond in de planning om die ochtend gebeld te worden. Het is niet zo dat we geen contact met u zouden hebben opgenomen over het aflevermoment.

    Dat de handleiding en schroeven ontbraken is teleurstellend. Onze kasten worden als pakketten afgeleverd door onze leverancier. Helaas ontbrak in uw geval het materiaal om aan de slag te kunnen. Ik kan me goed voorstellen dat u zo snel mogelijk met het in elkaar zetten van de kast aan de gang wilt. Nadat u het ontbreken van het materiaal had doorgegeven aan een collega, heb ik u zo snel als mogelijk gebeld om hier actie op te ondernemen en te zorgen dat u het ontbrekende materiaal zo snel mogelijk in huis heeft. Hier bleek u in de tussentijd zelf een oplossing voor te hebben gevonden.

    Wij doen erg ons best om onze klanten te bedienen en een goede service te verlenen. Dit blijkt ook uit het gemiddelde waarderingscijfer dat wij krijgen. Helaas ging dit in uw situatie niet optimaal, ik vind dit oprecht vervelend.

    Hartelijke groet,

    Louis Rasing
    LoRas

  • R. van Oven
    Review voor LoRas

    De levertijd was 1 - 10 werkdagen. De dag nadat ik de bestelling geplaatst had werd ik al gebeld dat ze over 2 dagen konden leveren. Dat is toen ook gebeurd.
    Ik was die dag weg maar ze hebben het netjes (na overleg) in de voortuin geplaatst).
    Helaas was de bestelling niet compleet en 1 plank was beschadigd maar na 1 telefoontje was alles weer geregeld en 2 dagen later had ik de missende stukken ook in huis en een extra plank.

    Goede service/prijs/kwaliteit en vriendelijke medewerkers.

    Volgende keer ga ik hier zeker weer hout bestellen.

  • Hoe beoordeel je LoRas?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Herman
    Review voor LoRas

    Verschillende keren bij Loras de winkel bezocht omdat ik met een tuinproject bezig ben. De heer Rasing is altijd vriendelijk en uiterst behulpzaam. Zonder zijn vakkundige adviezen was mijn project nog lang niet klaar geweest.

  • Patricia
    Review voor LoRas

    Dhr Rasing is een vakman en weet precies waar hij over praat. Hij neemt rustig de tijd om je plannen aan te horen en verbeterd de dingen wat erg prettig is. Kortom een top service!

  • Reinder
    Review voor LoRas

    Top! Steigerhouten planken besteld en op maat laten zagen. Hoefde ze alleen maar in te laden.

  • Jan Kroon
    Review voor LoRas

    Prima snelle levering, alleen Jammer dat de planken vrijwel allemaal een bijna minimale breedte hebben waardoor ik nu 50 cm te kort kom. Er heeft geen enkele plank een breedte van 25 cm...

  • Nancy
    Review voor LoRas

    Na een eindeloze zoektocht voor een mooi hok voor ons nieuw konijn,uiteindelijk bij Loras terechtgekomen en wat een service!!!Op 1 dag een prachtig huisje gevonden voor onze lieveling en 2 dagen later bij ons geleverd in Belgie.De klantvriendelijkheid echt top en tevens alle informatie omtrent bestelling en betaling prima geregeld!In èèn woord:een dikke pluim voor Loras!

  • Marjan
    Review voor LoRas

    Wat een goede service en snelle afhandeling van de bestelling !!
    We kochten een tuinbank op woensdag en deze werd op donderdag al bezorgd
    Kwaliteit zoals vermeld op de site, chapeau

  • Maria
    Review voor LoRas

    Wat een fijne service alles volgens afspraak nagekomen.
    Kochten een tuinkast deze werd op tijd afgeleverd.
    Zowel aan de telefoon als bij aflevering correct geholpen.
    Zeker zal ik jullie aanbevelen bij vrienden en familie.

  • bakker
    Review voor LoRas

    We hebben een Bayern buitenkast gekocht. Er bleken 2 panelen beschadigt te zijn. Na één telefoontje werd ons na drie dagen 2 nieuwe panelen geleverd. Prima!

  • Laad meer