Eikenburglaan 22
5248BK Rosmalen

Martijn Scheepers beoordeelde op 2019-08-14

Snel geleverd en een goede prijs!

M. Spin beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben heel tevreden. Super zonnebril aangeschaft. Ben er erg blij mee. Prima service!!

Luuk van der Heijden beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden, snel verstuurd en ontvangen. De kwaliteit is wat ik normaal (voor meer geld) ook heb.

Ingrid Spin beoordeelde op 2019-05-03

Goede en snelle service

mjm scheres beoordeelde op 2019-04-11

Krijg wel een vraag ter beoordeling, maar heb de bestelling nog niet ontvangen

Reactie van Love2see:
Hartelijk dank voor uw reactie. Uw order is op de dag van uw bestelling verzonden. Altijd vervelend als de post niet de dag erna levert. Ondanks de vertraging in de bezorging hopen we dat u toch tevreden bent over het product zelf.

Anja van de Ven beoordeelde op 2019-04-04

Goede ervaring door persoonlijke service. Heel gemakkelijk contact en bij vertraging product krijg je direct en duidelijk bericht. En scherp geprijsd dus ik kan Love2see bij iedereen aanraden!

Rosanne A. beoordeelde op 2019-04-03

Duidelijke site en supersnel in huis. Netjes verpakt.

Jacco Oude Kotte beoordeelde op 2019-03-29

Snelle levering.

Anja Aarts beoordeelde op 2019-03-27

Duidelijke site en snelle levering

Loes van Rooij beoordeelde op 2019-03-26

Snelle en overzichtelijke website. Bestelproces ging heel gemakkelijk

Caroline Bosch beoordeelde op 2019-03-25

Ik ben heel tevreden, duidelijke website, ruime keuze, goede prijsstelling.
Pakketje was zeer snel binnen met daarin een leuke attentie.
Voortaan altijd mijn lenzen hier bestellen.

b besselink beoordeelde op 2019-03-25

Vorige week voor de eerste keer bij love2see.nl besteld, en dat zal zeker niet de laatste keer zijn. Goede webshop, ruim assortiment en prima producten.

P. Sprengers beoordeelde op 2019-03-24

Ik ben zeer tevreden over de service, levertijd en vriendelijkheid! Ben ook heel goed geadviseerd ivm mijn droge ogen. Ik ga hier zeker vaker bestellen! Love2see ga zo door!