Je computerhulp aan huis - Luna IT | ComputerSpul.com

Je computerhulp aan huis - Luna IT | ComputerSpul.com

LUNA IT® (staat voor Laptop, Ultrabook, Notebook en All-in one PC) is een aanbieder van nieuwe en gebruikte computerapparatuur zoals, laptops, (all-in one) PC's, desktops, Apple iMac en MacBook. Ook bieden wij diverse diensten aan, zoals het repareren of upgraden van uw bestaande product.

Onze insteek is om kwaliteit, vertrouwen en betaalbaarheid samen te laten gaan. Wij gaan met respect om met uw product en de data die hierop staat.

Selectieve inkoop, betrouwbare partners en afspraak is afspraak zijn belangrijke pijlers. Zonder samenwerking kun je geen optimale dienstverlening bieden, daarom zijn wij trotse partner van de meeste fabrikanten.

Daarnaast is Luna IT aangesloten bij Stichting Brancheorganisatie ICTWaarborg en keurmeester voor het ICTKeurmerk. Voor u een extra aantoonbare kwaliteitswaarborging.

Wij adverteren 2e hands / refurbished producten altijd met actuele en zelfgemaakte foto's. Op deze manier kunt u de echte staat van het product beoordelen.

Luna IT werkt lokaal en is actief binnen de particuliere- en MKB markt.

Als kleine onderneming heeft u altijd te maken met professionele medewerkers, die naast opleiding ook veel werkervaring hebben. Omdat kwaliteit de hoogste prioriteit heeft, maken wij geen gebruik van studenten (anders dan stage) of andere tijdelijke krachten.

Wij werken alleen op afspraak en zijn flexibel qua tijden. Ook in de avonduren is geen probleem! Om zo concurrerend mogelijk te zijn -zonder op kwaliteit in te leveren- zijn wij gevestigd aan huis. Hier hebben wij een ruimte gereserveerd voor onze werkzaamheden. Voor u als bezoeker is er voldoende ruimte (met airconditioning) en gelegenheid om het product te testen en ook is er een toilet.

Daarnaast komen wij graag bij u thuis of op locatie.
Laptop Computerapparatuur Apple
De zekerheden van https://www.luna-it.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021