Luxury Palace

Luxury Palace

Verkoop van Make up tafels en make up tafel accessoires.
7,6
9 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 3 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Stefan
    Review voor Luxury Palace

    Erg slechte webwinkel! Na een bestelling en betaling moet je zelf steeds achter de status aan (men neemt niet de moeite je zelf te informeren). Telefonisch kunnen ze geen info verschaffen, en verwijst men naar email. Wanneer je mailt krijg je constant bericht over vertraging (welke wel bekend was, maar niet nodig om naar klanten te communiceren). Men belooft een extra kado voor het wachten, maar als je bestelling niet komt dan komt het kado ook niet. Uiteindelijk was mijn geduld op en heb ik geannuleerd.

    Later besloten, tegen beter weten in, alsnog te bestellen. Men wilde eerst benadrukken dat wij voor de maanden wachten niet alsnog moesten rekenen op een extraatje, en heeft een dag later aangegeven enkel te willen uitleveren indien ik deze recentie zou verwijderen. Aangezien ik na 2 orders nog steeds nooit iets geleverd heb gekregen bood ik aan na levering naar waarheid deze review te updaten. Hier had men geen behoefte aan en durfde zelfs te mailen dat IK mijn 2e bestelling had geannuleerd.

    Natuurlijk kunnen er door Corona vertragingen ontstaan. Echter niet communiceren, enkel blijven uitstellen waarbij je na de zoveelste toezegging geen vertrouwen meer hebt icm enkel willen leveren na positieve review zorgt ervoor dat ik deze tent bij alles en iedereen zal afraden. Eerder Armoede Palace.

    En met de reacties op deze review winnen ze de prijs voor Firma List en Bedrog 2020

    Dank voor uw review. Echter deze is niet naar waarheid.
    Toevoeging: Leugen #1, want volledig naar waarheid en met bewijstukken te onderbouwen.

    U bent te alle tijde tijdig geïnformeerd over de voortgang van de vertraging van uw order.

    Toevoeging Leugen #2, immers op 13-08 mailen jullie zelf “Wij begrijpen u volkomen. Inmiddels zien wij wat er mis is gegaan waardoor u de mailing over uw order niet hebt ontvangen” Hiermee bevestigden jullie het gebrek aan communicatie.

    U geeft toe dat u uit ‘frustratie’ een review schrijft.
    Toevoeging Leugen#3, waar geef ik dat precies aan? Ik ontvang graag een quote

    U heeft te alle tijden de mogelijkheid gehad uw order te annuleren, dit heeft u niet gedaan. Integendeel, u heeft na het schrijven van de review tweemaal geprobeerd te bestellen bij ons. Dit geeft aan dat uw review niet klopt
    (leugen van luxury palace) u wel tevreden was over de gang van zaken. (Foute conclusie Luxury Palace) Wij vinden dit erg jammer maar zien u als een ‘risico’ klant op meerdere vlakken en nemen uw order helaas niet meer aan.

    Antwoord van Luxury Palace

    Beste Stefan,

    Dank voor uw review. Echter deze is niet naar waarheid. U bent te alle tijde tijdig geïnformeerd over de voortgang van de vertraging van uw order. U geeft toe dat u uit ‘frustratie’ een review schrijft. U heeft te alle tijden de mogelijkheid gehad uw order te annuleren, dit heeft u niet gedaan. Integendeel, u heeft na het schrijven van de review tweemaal geprobeerd te bestellen bij ons. Dit geeft aan dat uw review niet klopt en u wel tevreden was over de gang van zaken. Wij vinden dit erg jammer maar zien u als een ‘risico’ klant op meerdere vlakken en nemen uw order helaas niet meer aan.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Luxury Palace

  • Mascha
    Review voor Luxury Palace

    Dit bedrijf is echt heel klantvriendelijk en heeft een fantastische service. En natuurlijk onwijs mooie make-up tafels!

  • Hoe beoordeel je Luxury Palace?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Martens
    Review voor Luxury Palace

    zeer tevreden!