Lynn's Furniture

Lynn's Furniture

Webshop voor een vintage interieur. Bij Lynn's Furniture vind je kwalitatief goede tweedehands Mid Century meubelstukken, industriele meubels, Scandinavisch en Dutch design. Een industriƫle stijl met metaal en natuurlijke materialen zoals hout en leer. De focus ligt vooral op design klassiekers uit de jaren 30 tot en met de jaren 80. Denk aan merken als Vitra, Gispen, Marko, Ahrend, Galvanitas, De Wit, Fritz Hansen en Pastoe met ontwerpers als Friso Kramer, Arne Jacobsen, A.R. Cordemeyer, Eromes, Osvaldo Borsani en W.H. Gispen.
Alles bij Lynn's Furniture is met zorg en liefde uitgezocht en opgeknapt. Elk item is uniek en omdat er niet groot ingekocht wordt wisselt de collectie regelmatig. Houd er rekening mee dat alles bij Lynn's Furniture tweedehands is.
De zekerheden van https://www.lynnsfurniture.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016