MD Racingparts

MD Racingparts

MD Racingparts is een webshop gestart door 2 broers, welke de passie voor motorsport willen delen met andere enthousiaste en gepassioneerde motorrijders. We bevinden ons geregeld op het circuit om de onderdelen welke wij verkopen ook daadwerkelijk te testen, zodat wij hier een objectieve mening over kunnen geven. Ons merkportfolio bestaat uit bekende merken; welke zich reeds hebben bewezen in de motorsport en staan voor kwaliteit en snelheid.

Wij van MD Racingparts helpen je graag met je keuze voor verschillende onderdelen, adviseren je waar nodig maken er samen iets moois van.

Let's build that bike!

Lidmaatschap per 24-02-2023 stopgezet

7,3

• Nico
    Review voor MD Racingparts

Het eerste contact met deze jongens was goed. Toen ik de eazygrip in transparant gemonteerd had bleek dat de onderkleur niet overal goed doorscheen. Witte plekken zijn duidelijk zichtbaar.
    Gelijk gemaild en aangegeven dat ik gemonteerd had volgen de montage richtlijnen. Antwoord was dat de fabrikant aangaf dat het verkeerd gemonteerd zou zijn en als je niet wilt dat dit gebeurd je beter de zwarte versie kan monteren omdat daar geen luchtbubbels zichtbaar zijn. Dus maw fabrikant kent het probleem. Nergens op de website staat dit vermeld. Deze jongens nemen geen verantwoording en geven ook geen geld retour. Zonder enig onderzoek wijzen ze alles af.

Als je je garantie wilt claimen dan krijg je hier 0 op je rekest. Waardeloos bedrijf en dat voor 50 euro

• Detlev Keijdener
    Review voor MD Racingparts

Deze mannen weten waar ze het over hebben. Altijd prettig geholpen om een goede keuze te kunnen maken. Top producten.

• Dennis van de Voort
    Review voor MD Racingparts

Professioneel advies en een uitstekende service, een echte aanrader!