MDKSocks.nl

MDKSocks.nl

MDKSocks.nl is een webshop die zich volledig richt op de verkoop van sokken. We hebben zowel de ‘normale’ effen sokken als de niet-standaard sokken in leuke kleuren, patronen of met een leuke print erop! We streven er ook naar om een assortiment aan te bieden die je niet in elke winkel/webshop terug vindt.
De zekerheden van https://www.mdksocks.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Mats de Kort, 30 jaar, een ondernemer in hart en nieren met een passie voor leuke sokken. In 2020 besloot ik daarom om de webshop MDKSocks.nl op te zetten. Mijn persoonlijk missie is om je de leukste, comfortabelste en kwalitatief hoogwaardige sokken te leveren voor ook nog eens een redelijke prijs!

Ik streef erna om voornamelijk een assortiment aan te bieden die je niet in elke winkel/webshop terug vindt. Ik ben daarom altijd op zoek naar nieuwe, bekende en onbekende merken. Goeie kwaliteit is een must, maar de sokken moeten daarnaast ook een aanvulling zijn op je levenstijl. Geweldig om zelf te dragen, of om cadeau geven!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021