&MIK.
&MIK. is een baby- en kinderwinkel met een oog voor duurzame producten. Naast houten speelgoed zijn er ook kinderkamer accessoires en kleding voor kinderen tot ongeveer 6 jaar.

Lidmaatschap per 03-05-2020 stopgezet

9,7
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Jessica Vd linden
    Geverifieerde klant van &MIK.

Hele snelle l levering binnen 2 dagen. De producten zagen er degelijk uit en waren erg leuk

• Sonita Wilkens
    Geverifieerde klant van &MIK.

Snelle levering! Extra verwend (zaten drie extra ringen bij)! Pakketje zag er keurig verzorgd uit. Thanks

• C Jansen-Huisman
    Geverifieerde klant van &MIK.

In eerste instantie bestelling niet goed doorgekomen maar na mailcontact per direct geregeld.

• Magda Schut
    Geverifieerde klant van &MIK.

Ik ben tevreden, het ziet er mooi uit! En de levertijd was ook oké!

• Robert Freund
    Geverifieerde klant van &MIK.

Mooie overzichtelijke webshop met hele leuke producten! Mijn bestelling is snel en naar behoren geleverd. Hartstikke top dus.

• S. Vader
    Geverifieerde klant van &MIK.

De bestelling werd keurig op tijd bezorgd in een stevige verpakking.

Antwoord van &MIK.

Bedankt voor je begrip en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost!

• Tim

Vriendelijk en goede service

Antwoord van &MIK.

Dank je voor de beoordeling! Fijn om te lezen.

• Brenda Dijkhuis
    Geverifieerde klant van &MIK.

Snelle en nette levering! Ik ben heel blij met de maatringen!

Antwoord van &MIK.

Wat fijn! Ik vond hem ook erg leuk om te maken, dank je.

• Annelies
    Review voor &MIK.

Wat een liefde is hierin gestopt. Custom made posters besteld, geen enkele aanpassing was teveel. Ook de mysterybag was boven verwachting. Manier van verzenden ook top!

Antwoord van &MIK.

Wat een lieve recensie. Jullie ontvingen de eerste Mystery Bag, en oh wat vond ik het spannend. Super leuk om dat te horen dat hij zo in de smaak viel! De posters waren erg tof om te maken, ik krijg niet dagelijks instructies van een (bijna) 3 jarig meisje die precies weet wat ze wil. Super leuk!

• Pauliene
    Review voor &MIK.

Leuke, originele én unieke kleding maar ook vele andere artikelen voor baby's én kinderen! Met liefde én plezier gemaakt en leuk contact!

Antwoord van &MIK.

Bedankt voor deze lieve, positieve reactie. Ik vond het contact met jou als klant ook heel fijn. Super tof dat je mij het vertrouwen gaf om iets voor je te maken!

• Simone Op t Hoog
    Review voor &MIK.

Erg tevreden, er wordt echt met je meegedacht en de producten zijn van zeer goede kwaliteit

Antwoord van &MIK.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het natuurlijk voor!
    Heel erg bedankt voor je recensie.

• Marlie
    Review voor &MIK.

De kwaliteit, creativiteit, service en flexibiliteit van &Mik zijn echt super. Ze denken mee, en gaan echt voor het beste resultaat.

Antwoord van &MIK.

Wat een lieve recensie Marlie! Ik ben super blij met je vertrouwen in &MIK., dankjewel!

• Suzanne
    Review voor &MIK.

Heel erg tevreden. Heb meerdere keren iets besteld. Van kleertjes tot tweemaal een geboortekaartje. De communicatie is heel fijn en er wordt goed geluisterd naar onze wensen. Bestellingen worden zorgvuldig en met liefde gemaakt, verpakt en opgestuurd.

Antwoord van &MIK.

Wat een super lieve recensie. Het was een eer om twee keer een geboortekaartje voor jullie te mogen ontwerpen. Heel erg bedankt voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben.