ML Lifestyle Products

ML Lifestyle Products

ML Lifestyle Products is een jonge onderneming die zich richt op de online verkoop van kwaliteitsproducten die jou levensstijl iets extra’s geven. Ons assortiment bestaat uit lifestyle producten voor de inrichting van je leefomgeving zoals design-meubels, stoelen, mooi vormgegeven tafels, bankstellen, kantoormeubilair, (industriële) verlichting, muurdecoratie, woonaccessoires en speciale geuren. ML Lifestyle Products heeft een eigen professionele webshop met een wisselend productaanbod. Doordat wij niet afhankelijk zijn van één leverancier kunnen wij jou als klant een gevarieerd en premium assortiment aanbieden. Wij houden geen eigen voorraden aan. Hierdoor zijn wij in staat om producten aan te bieden tegen concurrerende prijzen. Wij zien het als onze uitdaging om een mooie en blijvende bijdrage te leveren aan jou levensstijl. Wij nemen de ervaringen en adviezen van onze klanten serieus. Wij zullen er alles aan doen om het in ons gestelde vertrouwen niet te schaden. Wij willen continu verbeteren zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Door deze manier van werken willen wij ons onderscheiden in de wereld van online verkopen.

Lidmaatschap per 14-05-2022 stopgezet

9,2

• Ewolt Van der Berg

Doenwat ze beloven, prima

• Apm Rovers
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Snelle levering. Er ontbrak een klein onderdeel. Dit was snel opgelost . Binnen een paar dagen toegestuud.
    Top service.

• Hanneke Verhoeven

Retour procedure

• Cynthia De Gryse

• Wilfred Brünken

Goede en snelle service

• Greta
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Een correcte en vlotte levering .

• Wim Tuiter

• Hans
    Review voor ML Lifestyle Products

Bestelling via de site was eenvoudig. De volgende dag (ondanks eindejaarsdrukte) in huis. Top!
    Het product (adapter voor kerstboom) was bij vele andere aanbieders niet voorradig.

• Nico Wurzer

• Jacqueline Vermeulen
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Bestelling verliep goed, artikel is in orde!

• Chantal Lier

Leuk assortiment

• GCH van Mil
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

overzichtelijke site, heldere en duidelijke voorwaarden, snelle levering en concurrerende prijzen.

• K Lutjes
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Kreeg het verkeerde product toegestuurd. Duurde daardoor lang voordat ik kon genieten van mijn bestelling. Moet wel zeggen dat er meteen gereageerd werd op mijn bericht en na retour zending foutief product meteen het goede werd verzonden. Maar ik had er onnodig werk van. Had voor het snelle goed maken nog wel een halve ster willen toevoegen maar dat was geen keuze optie.

• Nanu Tuhuteru

Artikel naar wens

• Elisabeth Johanna
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Zeer tevreden over de bestelling. Snelle levering. Goede kwaliteit van het geleverde product. Dank je wel ML Lifestyle Products.

• R Brugghe
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

Zwarte statiefventilator besteld. Binnen twee dagen in huis. Ventilator ziet er degelijk uit en werkt goed. Kwaliteitsproduct voor een leuke prijs!

• Jany Huntink
    Geverifieerde klant van ML Lifestyle Products

De fruitschaal erg mooi. Goede service en snelle levering. Bedankt!