MRDS Beauty
MRDS Beauty

De Beautysalon waar je onder andere terecht kunt voor wimper behandelingen & kunstnagels.

Wij onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice !

Lidmaatschap per 18-02-2023 stopgezet

Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Jan Pruijmboom
    Review voor MRDS Beauty

Spullen snel ontvangen en alles ruikt heerlijk! Zeker een aanrader

Antwoord van MRDS Beauty

Hartelijk bedankt voor jou reactie, we zijn blij dat je zo tevreden bent !

• melanie van den Tol
    Review voor MRDS Beauty

super nagelstylist , warm ontvangst en je gaat altijd naar huis met super mooie nagels

Antwoord van MRDS Beauty

Hartelijk bedankt voor jou reactie ! heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent xxx

• Marissa ras
    Review voor MRDS Beauty

De kaarsen en geurflessen ruiken heerlijk door het hele huis🥰
    Een echte aan raader.

Antwoord van MRDS Beauty

Hartelijk bedankt voor jou reactie ! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent xxx

• derissa
    Review voor MRDS Beauty

Ben heel blij met deze fijne en mooie behandelingen, altijd super gezellig ook de behandelingen!

Antwoord van MRDS Beauty

Hartelijk bedankt voor jou reactie , fijn om te horen dat je zo tevreden bent !

• Katja
    Review voor MRDS Beauty

Goede service & goede producten!

Heel erg bedankt voor jou reactie.
    Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service.

• Roxana
    Review voor MRDS Beauty

Super netjes en leuk verpakt altijd ! Geurspray en geurstokjes geprobeerd een heerlijke geur die lang blijft hangen !

• Sharona
    Review voor MRDS Beauty

Ik heb gekozen voor de Spicy & Glamorous geur stokjes en het huis rook na nog geen 10 minuten héérlijk! Het is een ontzettend fijne sterke, maar ook luxe geur die echt onmisbaar is in huis!

• Esra
    Review voor MRDS Beauty

İk had voor het eerst aankopen gedaan en was er blij mee

• lenie
    Review voor MRDS Beauty

heel duidelijk of het op voorraad is en snelle levering! zelf een set van de geur shooting star gekocht en is verslavend lekker!!

• Frans
    Review voor MRDS Beauty

Al meerdere keren geurstokjes en kaarsen besteld. Geuren blijven goed hangen en snelle levering.

• Lena
    Review voor MRDS Beauty

Ziet er allemaal super mooi uit en ruikt heerlijk

• Thalina

Super!

• Cheyenna Gouw
    Review voor MRDS Beauty

Heerlijke unieke geuren! Je merkt echt aan de kwaliteit dat ze stuk voor stuk zelf gemaakt zijn. Ook de roomspray is een aanrader! Je hebt maar een paar spraytjes nodig om hem de hele dag te ruiken. Ik ben erg tevreden en zal zeker nog een keer bestellen!

• Laila
    Review voor MRDS Beauty

Super service heerlijke geuren en klantvriendelijk echt een aanrader 👍🥰

• Gezina Lorse
    Review voor MRDS Beauty

Hele lekkere geuren zeker een aanrader
    Hele goede service zelf de geurkaarsen gekocht gaan lekker lang mee en de geur is heerlijk

• Alida van boxtel

Heerlijke zelf gemaakte geuren en super goede service ! Echt een aanrader 😃

• Ginger Lorsé
    Review voor MRDS Beauty

Heerlijke geuren voor in huis, goeie snelle service en een leuk extraatje bij de bestelling!!

• Rita
    Review voor MRDS Beauty

Word altijd super geholpen en ben super tevreden over de producten!