Maak Me Mooier

Maak Me Mooier

Bij Maak Me Mooier verkopen we 100% natuurlijke make up. We geven advies hoe je de producten kunt gebruiken, zodat je er op je mooist uit gaat zien en gaat voelen.

Lidmaatschap per 07-05-2021 stopgezet

• Anne

Prachtige natuurlijke make-up.

• Elja
    Review voor Maak Me Mooier

Professioneel advies op een fijne manier. Erg mooie producten. Super blij met mijn proef make-up en producten.

• Rox
    Review voor Maak Me Mooier

Het is moeilijk deze webwinkel te verlaten zonder iets te kopen. Ik zocht naar een cadeautje maar zag teveel leuke spulletjes voor mezelf. Ik kreeg het snel binnen en het zelfs mijn eigen artikelen waren leuk ingepakt. Ik ben ook zeer tevreden met de bestelde producten want behalve dat het er mooi ziet ‘ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn theebeker’ is de kwaliteit ook erg goed. Je wordt er serieus blij van als je het binnen krijgt.

• Judith
    Review voor Maak Me Mooier

Zeer tevreden! Snelle verzending en ik ben heel blij met de producten van uoga uoga. Ik wilde over naar natuurlijke make up de foundation-poeder is met kwast is geweldig, net als blush concealer & lipgloss. Het blend echt mooi in elkaar. Ben na contact met Vera ook overgestapt naar Montbrun huidverzorging ook daar ben ik helemaal blij mee! En begonnen met de Detox tea. Vera luistert naar wat je graag wilt en gaat samen met je kijken naar wat er bij je past.

• Olga
    Review voor Maak Me Mooier

Een heerlijke thee besteld voor een momentje voor mijzelf. En als cadeautje voor vriendinnen. Makkelijk te bestellen en zo in huis. Een hele uitnodigende, vrolijke website!