Macaverf.nl

Lidmaatschap per 10-09-2022 stopgezet

9,3

• Milou Derksen
    Review voor Macaverf.nl

Bestellingen die besteld en betaald zijn daadwerkelijk ook opsturen en reageren op mails. 3-3 2 blikken verf besteld op 11-3 nog steeds niet ontvangen 3 mails verder maar totaal geen reactie.

• M.Clermonts
    Review voor Macaverf.nl

Ben zeer tevreden over de service, bezorgtijd en prijs bij Macaverf.
    Hadden een hoogglanslak geleverd i.p.v. zijdeglans, een pickfout kan gebeuren.
    Heb hierover gebeld en er werd me aangeboden de lak terug te sturen en mij nieuwe te zenden.
    De verzendkosten hiervoor zouden worden teruggestort op mijn rekening, toen ik aangaf dat
    ik eigenlijk niet nog een extra dag wilde wachten werd de verf dezelfde dag nog thuis gebracht.
    Ik woon dan wel in redelijk in de regio maar toch, top service van Macaverf!

• Jerry Stortenbeker
    Review voor Macaverf.nl

Deze webwinkel is met recht voor mij de allerbeste: Keer op keer een snelle en goed service. Absoluut een goede prijs/kwaliteit verhouding. Beter dan dit gaat u nergens vinden! Macaverf heeft, in tegenstelling tot vele anderen zeer veel beschikbare kleurmengingen. Bij mogelijke problemen wordt er snel en adequaat gehandeld door alleraardigste medewerkers. In het begin is online verf bestellen nog wat spannend, maar na de ervaringen van Macaverf durf ik (in ieder geval bij hen) te blijven bestellen.

NB: Reden van schrijven is een zeer net afgehandelde retourzending. Deze mensen verdienen goede reviews.

• Vincent
    Review voor Macaverf.nl

Heel tevreden, verf werd netjes op de afgesproken dag bezorgd

• J Barnhoorn
    Review voor Macaverf.nl

Snelle levering en geweldig klant vriendelijk .
    Een item dat ik, die dag, na mijn eerste bestelling later deed werden als een bestelling beschouwd , en de verzendkosten van deze latere bestelling terug gestort op m,n rekening.
    Super

• Rudy de Wolf- de Nijs
    Review voor Macaverf.nl

Mijn ervaring over jullie is goed alleen de track en trace code klopt niet bij jullie. Ik kon niet zien wanneer het bezorgd werd, de code was onjuist.
    R. de Wolf- de Nijs.

• Inemiek van Mameren
    Review voor Macaverf.nl

Tijdens een telefoongesprek om 16.15 uur op woensdag werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan door mevrouw; ik werd zeer adequaat geholpen om op internet mijn bestelling te doen. Toen bleek dat ik de schilders de verf de volgende dag al nodig hadden werd de bestelling direct doorgebeld naar haar man.
    Wie schets mijn verbazing toen op donderdag om 11.30 uur de bestelling reeds werd afgeleverd.
    Complimenten voor deze geweldige service!

• Sandra
    Review voor Macaverf.nl

Supersnelle service: ik had besteld en kreeg niet meteen een bevestigingsmail. Ik heb daarom een mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling goed was door gekomen. Vrijwel meteen reactie.
    Levering was ook super snel. Binnen 48 uur!
    Voor herhaling vatbaar en een aanrader

• W.M. van Santen
    Review voor Macaverf.nl

Bestellen was eenvoudig. Betaling zeker geregeld. Binnen 24 uur afgeleverd.
    Top!

• A. Bos
    Review voor Macaverf.nl

Wederom razendsnelle levering. Klasse.
    Macaverf.nl is aan te bevelen snel en prima prijsstelling.

• C. Smits
    Review voor Macaverf.nl

Fantastisch, wat een goed bedrijf! ´s Morgens besteld, de volgende dag in huis! Wat wil je nog meer! De prijs is ook prima. We hebben nu voor de derde keer verf besteld en zullen dat in de toekomst ook zeker blijven doen.
    Fam Smits Nijmegen

• Truus
    Review voor Macaverf.nl

Uitstekende eerste ervaring met dit bedrijf. Ik wilde persé Herbol Zenit Power bestellen en aangezien dit produkt (bijna) niet in NL te koop is of heel duur, kwam ik terecht bij Macaverf. Met name de klanttevredenheid telefonisch van Yvonne heeft me zeer aangenaam verrast. Ik wilde "tuchmatt" en ik las "stumpfmatt" op het etiket op de site. Ik twijfelde daardoor met bestellen en ze zei dat tuchmatt op het produkt stond en bood aan om als bevestiging van haar woorden een foto te maken van het etiket en mij die door te sturen. Hoe geweldig is dat! Ik kreeg meteen vertrouwen. Door mijn blijdschap gaf ik ook nog een foutief aflever-adres op, hetgeen ze vakkundig meteen herstelde tijdens mijn telefoontje. Mijn oprechte complimenten voor haar. Top. Verder was er een goede en snelle levering de volgende dag. Ik kom zeker terug voor nieuwe bestellingen. Echt een aanrader dus!

• H.Kuper
    Review voor Macaverf.nl

Macaverf.nl , maandag verf besteld woensdag bezorgd.
    Dus snelle levering en was goed en netjes verpakt.
    Ook niet duur volgende keer bestel ik hier weer.

• Gerard Bentvelzen

Super snel geleverd
    Netjes verpakt!

• m
    Review voor Macaverf.nl

Pakket voor 1600 uur besteld (1430) is kennelijk niet altijd de volgende dag in huis. Uiteraard producten op voorraad besteld. Balen zodoende kan ik vandaag niet aan de slag. Gekozen voor dit bedrijf gezien deze een vlotte levering belooft. Hopelijk is het product goed.

• Jan Mannak
    Review voor Macaverf.nl

Uitstekende eerste ervaring met Macaverf.nl. De website is lekker duidelijk, de kleurcodes van de mengverf zijn eenvoudig te vinden. Sikkens verf is zeer scherp geprijsd. De bestelling liep gesmeerd: op woensdagavond besteld, op vrijdagochtend was het al in huis, goed verpakt. Hier ga ik zeker vaker verf bestellen!

• Jolanda
    Review voor Macaverf.nl

Prima service, zeer goede verf en hulp bij keuze en juiste aflevering thuis.

• Marc
    Review voor Macaverf.nl

Evenals de voorgaande bestellingen, prima productadvies, makkelijke manier van bestellen en snelle levering. Aanrader voor iedereen.

• Arie van Noort
    Review voor Macaverf.nl

Duurde beetje lang voor ik het eerste bericht van jullie kreeg ik had dit eerder verwacht ik dacht waar zal mijn geld gebleven zijn. Ik kende jullie dus hellemaal niet.
    Aflevering was perfect bezorger zag er netjes uit en handelde correct.
    Pakket was perfect verpakt en zag er keurig uit.
    Heb reclame gemaakt op het werk voor jullie producten.
    Ik kan nog niet zeggen wat er in de pot zit maar aan de buiten kant klopte dit allemaal
    TOT DE VOLGENDE KEER.

• Chris Timmermans
    Review voor Macaverf.nl

Ik wilde perse de universele hechtprimer van Südwest hebben. Via Google kwam ik bij Macaverf terecht. De bestelling is keurig op tijd geleverd. De prijs is prima in vergelijking met andere aanbieders. Ik kan deze webshop aanbevelen.