Macaverf.nl

Sikkens Specialist.
1.122 klantbeoordelingen

• M.Clermonts
    Review voor Macaverf.nl

Ben zeer tevreden over de service, bezorgtijd en prijs bij Macaverf.
    Hadden een hoogglanslak geleverd i.p.v. zijdeglans, een pickfout kan gebeuren.
    Heb hierover gebeld en er werd me aangeboden de lak terug te sturen en mij nieuwe te zenden.
    De verzendkosten hiervoor zouden worden teruggestort op mijn rekening, toen ik aangaf dat
    ik eigenlijk niet nog een extra dag wilde wachten werd de verf dezelfde dag nog thuis gebracht.
    Ik woon dan wel in redelijk in de regio maar toch, top service van Macaverf!

• Jerry Stortenbeker
    Review voor Macaverf.nl

Deze webwinkel is met recht voor mij de allerbeste: Keer op keer een snelle en goed service. Absoluut een goede prijs/kwaliteit verhouding. Beter dan dit gaat u nergens vinden! Macaverf heeft, in tegenstelling tot vele anderen zeer veel beschikbare kleurmengingen. Bij mogelijke problemen wordt er snel en adequaat gehandeld door alleraardigste medewerkers. In het begin is online verf bestellen nog wat spannend, maar na de ervaringen van Macaverf durf ik (in ieder geval bij hen) te blijven bestellen.

NB: Reden van schrijven is een zeer net afgehandelde retourzending. Deze mensen verdienen goede reviews.

• Hoe beoordeel je Macaverf.nl?

• Vincent
    Review voor Macaverf.nl

Heel tevreden, verf werd netjes op de afgesproken dag bezorgd

• J Barnhoorn
    Review voor Macaverf.nl

Snelle levering en geweldig klant vriendelijk .
    Een item dat ik, die dag, na mijn eerste bestelling later deed werden als een bestelling beschouwd , en de verzendkosten van deze latere bestelling terug gestort op m,n rekening.
    Super

• Rudy de Wolf- de Nijs
    Review voor Macaverf.nl

Mijn ervaring over jullie is goed alleen de track en trace code klopt niet bij jullie. Ik kon niet zien wanneer het bezorgd werd, de code was onjuist.
    R. de Wolf- de Nijs.

• Inemiek van Mameren
    Review voor Macaverf.nl

Tijdens een telefoongesprek om 16.15 uur op woensdag werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan door mevrouw; ik werd zeer adequaat geholpen om op internet mijn bestelling te doen. Toen bleek dat ik de schilders de verf de volgende dag al nodig hadden werd de bestelling direct doorgebeld naar haar man.
    Wie schets mijn verbazing toen op donderdag om 11.30 uur de bestelling reeds werd afgeleverd.
    Complimenten voor deze geweldige service!

• Sandra
    Review voor Macaverf.nl

Supersnelle service: ik had besteld en kreeg niet meteen een bevestigingsmail. Ik heb daarom een mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling goed was door gekomen. Vrijwel meteen reactie.
    Levering was ook super snel. Binnen 48 uur!
    Voor herhaling vatbaar en een aanrader

• W.M. van Santen
    Review voor Macaverf.nl

Bestellen was eenvoudig. Betaling zeker geregeld. Binnen 24 uur afgeleverd.
    Top!

• A. Bos
    Review voor Macaverf.nl

Wederom razendsnelle levering. Klasse.
    Macaverf.nl is aan te bevelen snel en prima prijsstelling.

• C. Smits
    Review voor Macaverf.nl

Fantastisch, wat een goed bedrijf! ´s Morgens besteld, de volgende dag in huis! Wat wil je nog meer! De prijs is ook prima. We hebben nu voor de derde keer verf besteld en zullen dat in de toekomst ook zeker blijven doen.
    Fam Smits Nijmegen