Made by Bir!

Made by Bir!

Bij Made by Bir! vind je unieke stickers, strijkapplicaties, bedrukt textiel en toffe kraamcadeautjes. Alles is Made by Bir! en dus door mijzelf gemaakt. Je kan bij mij ook terecht voor een cadeau op maat. Jij geeft je wensen door en ik ga voor je aan de slag!

Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Rita Borger

Netjes verpakt en snel

• Lia Borsje
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Snelle levering, netjes verzorgd en makkelijke instructie !

• Hoe beoordeel je Made by Bir!?

• D. Appeldoorn
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Al vaker leuke persoonlijke spulletjes besteld, het is een feestje om het open te maken, Al tijd met een lief extraatje.

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel voor deze mooie woorden. Ik vind het altijd een feestje om voor jou aan de slag te gaan!

• Van schaeybroeck rosemie
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Zeer blij met de stickers die ik ontvangen heb!

Antwoord van Made by Bir!

Wat super fijn om te lezen! Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om deze review te plaatsen.

• Tracy Wuyts
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Snelle en vlotte levering , mooi en proper verzonden!

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om een review te plaatsen. Dat waardeer ik zeer!

• Sylvia Celik

Heel tevreden!
    Goede kwaliteit en Snelle levering.
    Het persoonlijk contact of de stickers goed zijn voordat ze verzonden worden.
    Ben er onwijs blij mee!

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel voor deze mooie woorden. Hier doe ik het voor!

• Frouke Hekker
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Heel tevreden, leuk verpakt, het bestelde ziet er mooi uit. De iets langere levertijd (wat geen probleem was voor mij) werd heel vriendelijk gecompenseerd.

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel voor deze mooie review! Het doet me goed te lezen dat je zo tevreden bent!

• Gerdien Rouwenhorst-Kraassenberg
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Heel tevreden. Een shirtje zou wat langer duren. Geen probleem prima communicatie !! En super leuke shirtjes ontvangen 👌🏻

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel voor deze mooie review! Ik waardeer het dat je de tijd genomen hebt om deze te schrijven. Thanks!

• jakob veenhoven

duidelijk met bestelling

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel voor deze mooie review! :-)

• Ethelka Arkenbout
    Geverifieerde klant van Made by Bir!

Super snelle reactie, een concept om bestelling te checken en snelle levering. Leuk en origineel verpakt. Heel tevreden!

Antwoord van Made by Bir!

Dankjewel dat je de tijd genomen hebt om je ervaring met mij en mijn webshop te delen. Dat waardeer ik zeer!