Magiq Baby en Kids

Magiq Baby en Kids

De mooiste haar accessoires, kleding en meer vind je bij Magiq Baby&Kids.

Of je nou op zoek bent naar een strik op clip, op een haarband, of naar leuke kleding, misschien wel schoentjes of andere leuke accessoires..

Leuke seizoen producten zoals rieten hoedjes en tasjes in het voorjaar, warme mutsen in het najaar.

De kleding die je bij ons vind is heel wisselend. Van schattig en tuttig tot stoerdere kleding.
De kleding word speciaal gemaakt voor Magiq baby&kids, daarnaast is mijn eigen lijn in de maak.

Kortom, shop van strik tot schoentje in de webshop!

Liefs Mandy
Magiq Baby&Kids
De zekerheden van https://magiqbabyenkids.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi ik ben Mandy en moeder van 3. Na 2 zoontjes mochten wij een meisje verwelkomen, in de zwangerschap ben ik als hobby strikken gaan maken. Kort daarna ben ik begonnen met het verkopen via social media. Het verkopen kwam langzaam op gang maar toen het eenmaal goed ging ben ik meer gaan maken, zoals hoedjes en tasjes voor de zomer en andere leuke items. In 2020 ben ik de webshop begonnen, er kwam kleding bij en schoentjes.

Super leuk al die items voor meisjes, op dit moment word er kleding gemaakt, mijn eigen lijn! Hoe tof is dat?

Veel shop plezier op mijn webshop!

Liefs,
Mandy