Magiq Baby en Kids

Magiq Baby en Kids

De mooiste haar accessoires, kleding en meer vind je bij Magiq Baby&Kids.

Of je nou op zoek bent naar een strik op clip, op een haarband, of naar leuke kleding, misschien wel schoentjes of andere leuke accessoires..

Leuke seizoen producten zoals rieten hoedjes en tasjes in het voorjaar, warme mutsen in het najaar.

De kleding die je bij ons vind is heel wisselend. Van schattig en tuttig tot stoerdere kleding.
De kleding word speciaal gemaakt voor Magiq baby&kids, daarnaast is mijn eigen lijn in de maak.

Kortom, shop van strik tot schoentje in de webshop!

Magiq Baby&Kids

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 23-12-2022 ingetrokken

• Judi Gumbs

Eerste bestelling top!!!

• Niek Bink
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Duidelijke website, leuke prijzen en een mooi aanbod

• Sla
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Hele mooie spullen, van goede kwaliteit, heel leuk verpakt en zat een leuk cadeautje bij

• Debbie Durham
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Zeer vriendelijk, ik gaf zelf beetje laat op de avond mijn bestelling door via de facebook pagina en kreeg toch meteen antwoord terug. 3 paar sandaaltjes bestelt en ze zijn in het echt nog mooier 😍 , ook de betaling ging makkelijk. ik ben zeer tevreden en mijn dochtertje van 3.5 ook!

• Monique Kaatman
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Snelle levering en zo leuk ingepak

• kristina Senden
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Super mooie kleertjes , heel netjes, mooi verpakt , je kunt altijd met je vragen terecht en 1 woord super !

Antwoord van Magiq Baby en Kids

Aah, daar doe ik het voor! Leuk om te horen. Bedankt voor je lieve reactie.

• Iris
    Geverifieerde klant van Magiq Baby en Kids

Mooi materiaal. De shmink speelset. Als je niet weet denk je dat echt is. Dochtertje is 2 jaar en heeft er ernom plezier mee..... Aanrader mooie verpakking top!

Antwoord van Magiq Baby en Kids

Wat leuk om te horen dat uw dochtertje er zoveel plezier van heeft! Bedankt voor uw leuke reactie.

• Kim fleerackers
    Review voor Magiq Baby en Kids