Maison Blanches

Maison Blanches

Het inrichten van een nieuw huis kan in het begin ontmoedigend zijn. Een huis kan de persoonlijkheid en stijl van zijn huurders weerspiegelen zodra je door de deur loopt. Bij het inrichten van een luxe huis kiezen veel mensen voor een minimalistisch decor voor verfijning en balans.

Minimalistische inrichting is een stijl die zowel ruimte als detail benadrukt. In plaats van grote banken en miniatuursculpturen of beeldjes voor de planken te kopen, is minimalistisch decoreren meer een subtiele sfeer.

Minimalisme hoeft niet één specifieke look te zijn. Door een schaarse sfeer te creëren, kan het brandpunt van een minimalistisch ontwerp gedurfd of subtiel zijn. Afhankelijk van de persoon kan dit de vorm aannemen van een canvaskunst met een dik patroon of gewoon een paar hangende papieren lantaarns. De stijl kan op meerdere manieren worden gebruikt.

Minimalisme combineert vaak balans en behoud in een provocerend simplistisch ontwerp. Een voorbeeld van dit type decor is een huis dat voornamelijk is gevuld met bleke kleuren die alleen worden gecontrasteerd met donkere, scherpe lijnen. De ruimtelijkheid van elke kamer kan worden verlicht met reflectiespiegels, terwijl de aandacht blijft uitgaan naar de kleine details van een ingewikkeld patroon of textuur.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Youssef Khiniti
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Exzellenter Service, qualitativ hochwertige Produkte. Und für ein so großes Produkt so schnell geliefert.

• rob gommers

Geweldige servives, correcthei

• Jerely van den Ende
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Uitstekende service en hoge kwaliteit producten. Ik zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen en het aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

Het werd bezorgd door de eigenaar zelf en daarna uitgepakt waar ik bij stond zodat we samen konden controleren dat het product niet beschadigd was. Omdat ik in de verhuizing zit moest het weer terug in de doos, ook dit deed hij zeer netjes en kundig weer inpakken.

Blijf zo doorgaan!

• Radha Kalloe
    Review voor Maison Blanches

Ik was heel verrast door de geweldige service. Gisteren mijn bestelling geplaatst en vandaag persoonlijk door de eigenaar thuis afgeleverd. Hij is heel correct, vriendelijk en meedenkend. Ik vroeg om advies voor een paar andere mooie items van deze leverancier en kreeg heel goed advies. Echt een aanrader om bij Maison Blanches te bestellen 👍 heel hartelijk voor jullie top service!

• Mandy Glasbergen Voorwinden
    Review voor Maison Blanches

Leuke prijs, vriendelijke & erg goede bezorger, snel bezorgd en mooi product! Kortom, erg blij mee:)!

• Peter Huisman
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Afspraak is afspraak. Top.

• Angélique
    Review voor Maison Blanches

Mooie producten, snelle levering en top service!

• Ali Rahgozar
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Super snelle levering en top service

• Rob van den Plas
    Review voor Maison Blanches

Goede service en mooie producten

• Anjuna van Bracht
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Geweldige service! Goede kwaliteit vazen :-)