MakeUp Eraser

MakeUp Eraser

Verwijder je make up met de
MakeUp eraser en
water!

• E
    Geverifieerde klant van MakeUp Eraser

Goede service en snelle verzending

• jp pronk
    Review voor MakeUp Eraser

het duurde maar 2dagen .het was keurig verpakt.heel tevreden over de doek.

• Hoe beoordeel je MakeUp Eraser?

• treesvanroyen@outlook.com
    Review voor MakeUp Eraser

Werkt prima, alle make up wordt verwijdert.

• Jessie Pittoors
    Review voor MakeUp Eraser

De levering was snel en netjes. Alleen verwachtte ik een verpakking zoals op de site, dit was niet het geval, maar volgens mij is deze verpakking zelfs nog handiger dan de andere. De plastic hersluitbare etui kan ik zo nog voor andere zaken gebruiken. De make-up eraser heb ik reeds 1 keer gebruikt (ik doe zelden make-up op). De eraser zelf vind ik tot nu toe geweldig. Het doet echt wat het zegt dat het zou moeten doen, make-up verwijderen. Na een controle met een wasbaar watje en wat ontschmink-lotion kon ik zien dat het watje zo goed als niet vuil was, heerlijk toch? De scrubbeurt met de andere kant vond ik ook zalig, zacht maar tegelijk ook effectief. De make-up die op de eraser zat, kon ik er ook super gemakkelijk weer uitkrijgen met een beetje zeep, ideaal gewoon. Ik ga dit blijven gebruiken en ook aanraden aan anderen!

• Anoniem
    Review voor MakeUp Eraser

Goede service en het product werkt fantastisch! Overtreft mijn verwachtingen.

• Nadesja
    Review voor MakeUp Eraser

Super tevreden, goede en snelle levering!

• Sander
    Review voor MakeUp Eraser

Zeer tevreden. Ik had het volledige adres niet goed ingevuld
    Ik kreeg een mailtje en telefoontje voor de rest. Snel afgehandeld en ontvangen. De eraser werkt ook zeer goed.

• Yvonne B

Keurig bedrijf. Besteld 2 dagen later netjes in huis. Mooie verpakking
    Met beschrijving.
    En nie onbelangrijk de Make-up eraser werkt fantastisch.

• R. D.
    Review voor MakeUp Eraser

Eerst was ik sceptisch, maar ik ben fan geworden van de MakeUp Eraser. Gelijk meerdere aangeschaft om cadeau te doen aan mijn vriendinnen :)

• Y vsn der Kooi
    Review voor MakeUp Eraser

Het doekje doet alles wat een goede make-up remover ook doet.
    Het enige verschil is dat de huid veel schoner en zachter aanvoelt.