Makelaar van Eigen Huis
Bij Makelaar van Eigen Huis bestel je eenvoudig en snel jouw doe het zelf pakket. Je krijgt de foto's, plattegronden en Funda plaatsing geleverd. Ook het te koop bord en de verkocht stickers komen via DHL jouw kant op. Je bestelling is te volgen middels een track 'n trace code. De makelaar komt bij je langs om u op weg te helpen. Ook tijdens het proces staan wij klaar om je overal bij te ondersteunen.

Lidmaatschap per 23-04-2021 stopgezet

• Demi Kropholler
    Review voor Makelaar van Eigen Huis

Mike heeft ons vanaf de eerste dag fantastisch geholpen! We zijn heel blij dat we hem hebben uitgekozen om het traject met hem in te gaan. Als we ooit gaan verhuizen kiezen we sowieso weer voor Mike!

Antwoord van Makelaar van Eigen Huis

Fijn Demi! Dan help ik jullie graag weer verder :)

• Priscilla
    Review voor Makelaar van Eigen Huis

Goeie service voor een prima prijs!

Antwoord van Makelaar van Eigen Huis

Top, dank je wel! Goed om te horen.

• Wouter Prijs
    Review voor Makelaar van Eigen Huis

Zelf ons huis verkocht via Makelaar van Eigen Huis. We kregen keurig het Te Koop bord geleverd via DHL. Meteen na de bestelling werden we gebeld door de makelaar. Hij was heel behulpzaam, we stonden continue via whatsapp in contact en zo heeft hij ons geholpen tegen een hele mooie prijs ons huis te verkopen! Echt een aanrader!

Antwoord van Makelaar van Eigen Huis

Hey Wouter, mooie review zeg. Ik ben je dankbaar!

• Mandy van Wijk
    Review voor Makelaar van Eigen Huis

Super makelaar van eigen huis. Ik zou hem zeker aanraden. Hij heeft ons huis snel en voor een mooie prijs verkocht. Hij stond altijd voor al onze vragen klaar en heeft ons overal goed in geadviseerd. Alles netjes tot in de puntjes geregeld. Overgens heeft hij iemand in dienst die hele mooie foto's maakt voor op funda. Wij zijn zeer tevreden.

Antwoord van Makelaar van Eigen Huis

Hi Mandy, heel fijn om te horen! Ook leuk dat mijn fotograaf jullie goed ligt :-)

• Nick van Wees

Top makelaar👌👌