Mand&Mand

De webshop voor prachtige kleurrijke handgemaakte opbergmanden, speelgoedmanden en boodschappenmanden. Inspiratie voor werk en thuis.

Lidmaatschap per 14-07-2022 stopgezet

9,0

• KvdZee
    Review voor Mand&Mand

3 lampen besteld, vanwege natuurlijke materialen iets kleurverschil mogelijk, 2 donkere ontvangen en 1 lichte, retourkosten 13,95 en die moet ik zelf betalen ondanks dat mand en mand het verkeerd verstuurd. Uiteindelijk na veel heen en weer gemail gezegd dat ik ze niet meer hoef en nu ineens zegt meneer dat hij het anders in behandeling had genomen maar dat daar nu geen sprake meer van is, heel erg flauw en zeer KLANTONVRIENDELIJK!!

Antwoord van Mand&Mand

Bij ons bent u alleen retour kosten kwijt wanneer u afziet van uw gehele aankoop. U maakt dan gebruik van het herroepingsrecht volgens de Wet koop op Afstand.
    Bij een terechte klacht hoeft u uiteraard geen retour kosten te betalen. Wanneer er iets niet naar wens is lossen wij het op en vergoeden wij ook alle door u gemaakte extra verzendkosten.

Nog voordat we uw klacht konden oplossen kregen we van u een ingevuld herroepingsformulier gemaild waarin u afzag van de gehele aankoop.

We vinden het erg jammer dat we niet de gelegenheid hebben gekregen om het voor u naar tevredenheid op te lossen.

• (Mevr.) C. Bos
    Review voor Mand&Mand

Voor het eerst heb ik een hippe mand met ster gekocht bij 'mand&mand. Omdat ik minder-valide ben en een elleboogkruk nodig heb om te kunnen lopen en, net als ieder 'gezond' mens ook wel s op pad ga voor een paar boodschappen... Zat ik continue met het probleem 'hoe neem ik nu mijn boodschappen mee... Na ff te 'googlen' kwam ik op de website van Mand&mand... Ik dacht; een mooie, licht van gewicht mand, ook nog s van een mooi formaat, die handig aan mijn kruk te hangen is en ik moet zeggen dat ik er tot op heden veel schik mee heb. Door deze mand kan ik zelfstandig mijn boodschapjes doen en dat is mij heel wat waard!! Top!!

• Anne
    Review voor Mand&Mand

Hele mooie boodschappenmand, snelle levering. Erg tevreden!

• Laura
    Review voor Mand&Mand

Super snelle levering en uitstekende service maar de foto was echt niet waarheidsgetrouw. Ik dacht een natuurlijke kleur mand te ontvangen, maar toen ik deze aankreeg bleek deze heel wit te zijn. Mocht ik deze zo op foto gezien hebben, had ik deze nooit gekocht.

Antwoord van Mand&Mand

Beste Laura,

Het spijt ons om te horen dat de opbergmand uni wit niet naar wens is.De manden lijken van een afstand wit, dichtbij is de naturel kleur beter te zien. We zullen alsnog kijken of er aanpassingen aan de foto gedaan moeten worden. We vinden het jammer dat u ons dit niet eerder heeft laten weten. U had de mand gewoon kunnen retourneren en dan hadden we het aankoopbedrag terug laten storten op uw bankrekening.

Wij van Mand&Mand streven naar volledige klanttevredenheid. We bieden u alsnog aan aan om de mand terug te nemen mits de mand in goed staat is. U krijgt dan uw volledige aankoopbedrag terug.

namens het volledige team van Mand&Mand,

Marja Schuringa

• Marianne Kolk
    Review voor Mand&Mand

Super. Snelle levering. En heel fijn, achteraf betalen is mogelijk.

• Houda
    Review voor Mand&Mand

Super snelle service. De hanenmand lamp is echt een eyecatcher in het huis. Ben er verliefd op.

• Brigitte
    Review voor Mand&Mand

Mooie mand en snelle service!! Ben er erg blij mee!!

• Anine
    Review voor Mand&Mand

Mooie producten en goede service!

• monique
    Review voor Mand&Mand

mooie spullen en snelle levering

• Diana

Prima!

• Hanneke Dijkman
    Review voor Mand&Mand

Heb alleen maar goede ervaring met dit bedrijf

• HH
    Review voor Mand&Mand

Prachtige kwaliteit, zeer vlotte levering. Kan ik iedereen aanbevelen!

• Sandra
    Review voor Mand&Mand

Snelle levering. Erg mooie mand.

• Natasja
    Review voor Mand&Mand

Wij hebben een grote mand besteld, die keurig binnen de beloofde tijd is bezorgd.

• Fiona
    Review voor Mand&Mand

Mooie kwaliteit mand voor een prima prijs en volgende dag al in huis. Zo hoort het!

• Ingeborg Funk
    Review voor Mand&Mand

Zeer blij met de snelle service, vooral zo vlak voor moederdag. De manden zijn erg mooi en zijn erg leuk om cadeau te doen! Fijne webshop!

• Gijs

Prima mand.
    Goede service en snelle levering.

• Eef
    Review voor Mand&Mand

Mooie website, snelle levering, mooi product en erg goed verpakt. Aanrader!

• FC
    Review voor Mand&Mand

De bestelling werd snel geleverd, ook al woon ik in België. De manden zijn niet goedkoop, maar wel heel mooi. Ik ben er erg blij mee.

• Steenssens

Prachtige, stevige, mooie mand. Goede kwaliteit. Snelle levering. Alles