Mani Vivendi
Beste klant,

Wij spannen ons maximaal in om van iedere klant een tevreden klant te maken.
Dat lukt vrijwel altijd. Ben je ook tevreden over ons, laat hier dan een berichtje achter voor andere (nieuwe) klanten.

Ben je niet tevreden over ons, laat het ons dan eerst even weten, zodat we de kans hebben om het voor je op te lossen voordat je je reactie plaatst.

• Rogier
    Review voor Mani Vivendi

Ouderwets vriendelijke en goede service alsof je bij een vertrouwde winkel in het dorp langs gaat. Oog voor milieu. Perfecte reparatie van mijn vitalizer tegen een uiterst schappelijke prijs.

• Peggy

Goed materiaal

• Hoe beoordeel je Mani Vivendi?

• mariska brigitta van der willigen
    Review voor Mani Vivendi

ik raad deze webwinkel aan omdat ik nu al ruim twee of drie jaar spullen bij hun koop en nog nooit een klacht of een tegenvaller heb gehad, maar wel altijd produkten van topkwaliteit en een bijzonder goede pro actieve service , en als ik advies nodig heb kan ik dat ook altijd zonder verdere kosten van ze krijgen, een van de beste webwinkels in de wereld!

• Margreet
    Review voor Mani Vivendi

Tijdens de carona tijd duurde de bestelling lang maar ik werd heel duidelijk en netjes op de hoogte gehouden😄👍Van hoe en wat Ik zal het zeker een ander adviseren om te bestellen.

• Linda
    Review voor Mani Vivendi

Waterkefir korrels besteld, ze zijn van top kwaliteit! Mijn kefir gaat fantastisch, smaakt heerlijk en de korrels zijn alweer verdrievoudigd.

• Eva
    Review voor Mani Vivendi

Goede communicatie. Product verlaat vanwege corona.

• Anke Nijssen

Hele goede service.

• Anca

Bestelling is prima geleverd

• Christiaan
    Review voor Mani Vivendi

Zeer goede klantenservice!  Ze zijn eerlijk en vriendelijk!  Levering is altijd snel en goede kwalitiet. Er zijn weinig webshops die het zo goed doen! Petje af

• Ellen
    Review voor Mani Vivendi

Supersnelle service en ook heel snelle levering. Prima advies, een aanrader!