Mani Vivendi
Beste klant,

Wij spannen ons maximaal in om van iedere klant een tevreden klant te maken.
Dat lukt vrijwel altijd. Ben je ook tevreden over ons, laat hier dan een berichtje achter voor andere (nieuwe) klanten.

Ben je niet tevreden over ons, laat het ons dan eerst even weten, zodat we de kans hebben om het voor je op te lossen voordat je je reactie plaatst.
9,2
Filter 1351 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 814 met beschrijving

• Tineke
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Kwetsbare producten waren prima verpakt en zijn goed aangekomen

• Yasemin Serce
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

I still havent recieved my order! There is no estimated date for delivery, I dont know what happened to my order!

• Hoe beoordeel je Mani Vivendi?

• Carine sanctorum
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Niet tevreden. De grote trechter laat niks door en de kleine zeef is echt super klein! De kefir kleeft als een vlies aaneen en heb ik uit elkaar moeten trekken! En die flessen... de trechter gaat er niet volledig in dus je moet fles, trechter al roerend vasthouden! Neteldoek.. kon het kleiner? Zwaar teleurgesteld en dit voor over de 50€ kosten inbegrepen!

• Ingrid Verhaegen
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Mooie weckpotten ontvangen levertijd zoals het moest zijn

• Yves
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Correcte afhandeling van de bestelling. Geweldige service.

• Xander van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Mooi RVS kraantje voor mooie prijs!

• Willie Veldhuizen
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Vriendelijke beantwoording van mijn vraag. De bezorging duurde iets langer dan ik dacht, maar alles was correct uitgevoerd.

• Michel Van Der Weide
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Nog niets ontvangen, maar ze hebben het opnieuw verstuurd

• Annelies Broos
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

De levering bleef wat uit. De dag na bestelling stond er dat het verzonden was en enkele dagen later kreeg ik al een mail voor een review te plaatsen maar ik had nog steeds niks ontvangen.
    Na zeer goed contact (reageren snel) mocht ik na 1,5 week mijn pakket ontvangen en alles was zeer goed ingepakt zodat er zeker niks kon breken dus uiteindelijk is alles goed gekomen en ben ik zeer tevreden over de producten en het contact

• Marie-Christine P.
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Dankzij het bedrijf Mani Vivendi heb ik mijn Chi Machine zeer snel en goed verpakt ontvangen, en ik ben heel blij met alle voordelen die het mij en mijn dierbaren zal bieden. Een bondgenoot van natuurlijke gezondheid.

• anonym
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Ben heel blij met de kwaliteit. Ik heb lang gewacht om een wollen yogamat te kopen. Ik ben blij dat ik het via deze site heb gedaan. Duitse makelij. Ben er echt blij mee. Mooie en stevige mat. Levering correct.

• Karin Homan
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Geweldige wollen yoga mat. Mooi om te zien en heel fijn in het gebruik.

• Belgin Akbal
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Ik wou dat de voet detox pleisters goedkoper waren. Ik kocht het vroeger voor €18 -€20 Nu voor € 40.-

• anita degreef
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

de bestelling is alvast in orde, bedankt maar de kefir werkt niet

• Harrie

Top service

• PAUL MUNOZ
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Je recommande ce site qui est formidable car la livraison est rapide fiable et de très bonne qualité. Merci à cette entreprise hollandais pour les excellents services qu’elle peut offrir. Merci beaucoup. Ik raad deze site aan, die fantastisch is omdat de levering snel, betrouwbaar en van zeer goede kwaliteit is. Dank aan dit Nederlandse bedrijf voor de uitstekende dienstverlening die zij kunnen bieden. hartelijk bedankt

• Krisztina
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Mijn bestelling is nooit aangekomen bij de koerier. Ik heb tot 2x toe gebeld, eerst na 8 dagen en daarna na nog een week. De klantenservice zegt steeds het te gaan oplossen en dat ik een email krijg maar tot nu toe gebeurt er niets.

• Adriana Heekelaar
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

goed product en snelle levering zoals afgesproken.

• Marije
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Bestelling kwam eerst niet aan en/of was niet verzonden. Uiteindelijk goed opgelost en het product zelf is helemaal prima!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Mani Vivendi

Mooie kwaliteit comboecha, goed ingepakt en snel thuis. Super tevreden.