Mani Vivendi
Beste klant,

Wij spannen ons maximaal in om van iedere klant een tevreden klant te maken.
Dat lukt vrijwel altijd. Ben je ook tevreden over ons, laat hier dan een berichtje achter voor andere (nieuwe) klanten.

Ben je niet tevreden over ons, laat het ons dan eerst even weten, zodat we de kans hebben om het voor je op te lossen voordat je je reactie plaatst.

• Cari Elias
    Review voor Mani Vivendi

Geweldige service! Ik ben ontzettend tevreden over iedere afzonderlijke stap tot het moment van ontvangst van het bestelde product! Jullie hebben er een klant bij! Nogmaals dank je wel!

• Lies van den Assum
    Review voor Mani Vivendi

Ik had iets dubbel besteld en ik kreeg al snel een mail met de vraag of ik inderdaad 2 stuks wilde bestellen. Niet dus. Ze hebben de bestelling voor me aangepast en het teveel betaalde bedrag kreeg ik meteen terugbetaald. Dat is nog eens goede service!

• Hoe beoordeel je Mani Vivendi?

• Bianca
    Review voor Mani Vivendi

Mooie en unieke producten. Prachtige yogamatten ontvangen van hele goede kwaliteit.

• Elly
    Review voor Mani Vivendi

Bestelling snel en professioneel afgehandeld, prima feedback, mooie producten.

• Frans Lomans
    Review voor Mani Vivendi

Goed product; goed bereikbaar (ook telefonisch), flexibel

• Yvonne
    Review voor Mani Vivendi

Had mijn Mani Vivendi Chi Vitalizer magnetic impulse binnen 2 dagen in huis met een prachtige wollen yoga mat erbij. Ik ben na 2 weken al super tevreden met het resultaat van de aankoop, minder last van rug en benen en voel me fitter. Hele goede service en ook de Kenrico Kenrico Detox pads doen wat er beloofd wordt op de website. Ik beveel deze webshop van harte aan.

• Silphya
    Review voor Mani Vivendi

Prachtige wollen yogamat, mijn naam erop geborduurd in mooie kleur, nette afwerking met bies en supersnelle levering! Ook de tas is perfect.

Antwoord van Mani Vivendi

Silphya,
    dit zijn de reacties waar we het voor doen en waar we blij van worden. Dank je wel.

• Rogier
    Review voor Mani Vivendi

Ouderwets vriendelijke en goede service alsof je bij een vertrouwde winkel in het dorp langs gaat. Oog voor milieu. Perfecte reparatie van mijn vitalizer tegen een uiterst schappelijke prijs.

Antwoord van Mani Vivendi

Rogier, ik zie je mooie review wel een beetje erg laat. Je geeft precies aan waar we voor staan. Beter hadden we het niet kunnen verwoorden. Dank je wel.

• Peggy

Goed materiaal

• mariska brigitta van der willigen
    Review voor Mani Vivendi

ik raad deze webwinkel aan omdat ik nu al ruim twee of drie jaar spullen bij hun koop en nog nooit een klacht of een tegenvaller heb gehad, maar wel altijd produkten van topkwaliteit en een bijzonder goede pro actieve service , en als ik advies nodig heb kan ik dat ook altijd zonder verdere kosten van ze krijgen, een van de beste webwinkels in de wereld!