Mascule
Mascule – Beads Exquisite – is een in Abbekerk gevestigde studio die zich specialiseert in het ontwerp en de productie van exclusieve en hoogwaardige “Luxury Mens Designer Bracelets”.

Wij voegen waarde toe:

Wij doen geen concessies als het gaat om een Premium Product. Wij staan met hart en ziel achter elk exemplaar wat onze studio verlaat.

- Wij geloven niet in goedkope seriematige productie maar streven naar de hoogst haalbare kwaliteit en exclusiviteit.

- Je ziet onze armbanden niet veel, dat komt omdat we elk model slechts in kleine oplage produceren. Onderscheid door hoogwaardige kwaliteit.

- Wij maken uitsluitend gebruik van de hoogste kwaliteit (half) edelstenen en edelmetaal. Onze armbanden zijn eenvoudig te herkennen door de “Premium Look
& Feel”.

Dat onderscheid ons van de rest en maakt ons product: Exquisite
De zekerheden van https://www.mascule.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018