Mastello
Mastello Verkoopt Solid Surface sanitair producten, RVS kranen, Chrome kranen en nog veel meer luxe sanitair producten.
Filter 306 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 153 met beschrijving

• Pepijn Vanderlinden
    Review voor Mastello

Op 28/07 een bestelling geplaatst voor wastafel (IDEAVIT SOLID SURFACE WASTAFEL SOLIDPURE). Op de website stond 3 tot 10 werkdagen levertijd (staat nog steeds zo aangegeven). De mensen van Mastello hebben mij gecontacteerd om te zeggen dat de levertijd iets langer ging duren. Eind augustus, begin september. Uiteindelijk werd het half september. Half september nog steeds niets. De week van 30/09 zou hij geleverd worden. Eindelijk die week de wastafel ontvangen. De vreugde was van héél korte duur, want de wastafel was op 2 plaatsen beschadigd. Onmiddellijk gemeld, zij hebben heel snel contact opgenomen met de leverancier. Het terugsturen verliep heel vlot. Gezien we opnieuw een lange tijd zouden moeten wachten op een nieuwe wastafel van hetzelfde, hebben we besloten om te gaan voor een ander model. De afhandeling en de levering hiervan zijn wel heel vlot verlopen. Van Mastello uit, kan ik alleen maar positief over spreken, alle problemen zijn te wijten dat hun leverancier de afspraken niet kan nakomen. Als de prijs goed is en/of het product dat ik wens goed is, zal ik zeker nog bij Mastello bestellen. Het contact was altijd heel klantvriendelijk!

• Lilian
    Review voor Mastello

Op vrijdag meubels, kranen, spiegel etc. besteld, maandag al geleverd. Zeer vriendelijk, deskundig en hulpvaardig personeel, ook als je alleen maar komt kijken. Ze denken goed mee met wat handig is in je nieuwe badkamer. Naderhand nog een aantal keren telefonisch contact gehad omdat ik vragen had en ook toen weer heel goed geholpen. Mooie producten voor een redelijke prijs. Ik zou hier zeker weer bestellen!

• Hoe beoordeel je Mastello?

• Murielle
    Review voor Mastello

Reeds verschillende bestellingen geplaatst bij Mastello. Materiaal werd steeds goed ingepakt en tijdig bezorgd. (buitenland) Ontzettend mooi en degelijk afgewerkt materiaal voor een goede prijs. Zeer klantvriendelijk bedrijf dat zijn service na verkoop ter harte neemt!

• Tevreden klant Utrecht
    Review voor Mastello

Heel tevreden! Kwaliteit is goed. Mooi assortiment! Goede service en nazorg!!

• Pieter

Zeer vlotte retour service

• Wijk

Top product en service

• Rolf
    Geverifieerde klant van Mastello

Kundig advies. Voorafgaand aan mijn (vrij uitgebreide) bestelling nog contact gehad om alles per mail te controleren, snelle levering en ook na levering goede follow-up. Zo werden installatiedocumenten per mail nagestuurd en kon onze installateur zelfs telefonisch nog met Mastello overleggen. T

• José
    Geverifieerde klant van Mastello

Duidelijke site, snel geleverd !

• Y. van Schaik.
    Geverifieerde klant van Mastello

Snelle levering. De gekochte artikelen zijn in werkelijkheid ook heel mooi en van goede kwaliteit.

• Evy
    Geverifieerde klant van Mastello

Zeer tevreden! Snelle levering en mooie producten.