de Huufkes 3
5674TL Nuenen

Google Plus/Places - 10,0

Rens Kempees beoordeelde op 2019-08-17

S. Melchior beoordeelde op 2019-08-15

Gedegen assortiment leuke artikelen. Vriendelijk en bekwaam contact. Snelle en zeer goede service. Prima ervaring en zonder twijfel voor herhaling vatbaar.

HR beoordeelde op 2019-07-22

Duidelijke communicatie en keurig geleverd.

Andrew Markestein beoordeelde op 2019-07-22

Snelle en goed verpakte levering

Sander Jolij beoordeelde op 2019-07-15

Guus van de Giessen beoordeelde op 2019-06-16

Mavrolias beoordeelde op 2018-06-17

Excellent and fast service

Mavrolias beoordeelde op 2018-02-10

Excellent customer service with very fast reply to emails. The items were shipped promptly and arrived on schedule in excellent state. Looking forward to my next purchase