Medailleophangen.nl

Medailleophangen.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Medailleophangen.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 01-04-2020 stopgezet

9,4

• Irma Goudzwaard-Breman

Keurige levering

• Saskia Lorsheijd

Mooi !

• Judith Terpstra
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Netjes en op tijd bezorgd

• F.A. Den Boer

Pakje was niet goed dicht gemaakt en kwsm niet op de juiste dag aan 1 dag later

• G. Verhagen
    Review voor Medailleophangen.nl

Omdat de service super is. Wij hadden een medaille ophanger ontvangen die stuk was en binnen een paar dagen hadden wij een hele ontvangen,zonder dat er moeilijk gedaan werd.

• Carlo Smulders

Leuke winkel

• Annette Boswerger
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Levering vlot, waarom niet even een beschrijving hoe op te hangen

• Yvonne Martijn
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Voldoet aan de verwachting, goed verpakt, brievenbus pakket hoefde er niet voor thuis te blijven. Top

• Anita Schuurhuis
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Heel tevreden. Super snelle levering. Keurig verpakt en zonder beschadigingen aangekomen.

• Simon Scholtes
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Erg goede service ook netjes behandelt met vragen over de levering !! Enige min punt is de prijs . Het was best duur voor wat je krijgt maar ja ik kan het er niet voor maken en die lazer moet ook betaald worden ! Bedankt voor de levering!!

• Esther Dragt
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Product is netjes afgeleverd. Goed op de hoogte gehouden van het verzendproces! Man zeer tevreden met zijn kado

• R.D.
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Zaterdagavond besteld, dinsdagmiddag (keurig verpakt!) in huis. Top!

• Lisa Dhaese
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Product was snel in huis.
    Levering was onvolledig door fout van post, maar het team nam prompt actie en de communicatie was bijzonder aardig

• Margot Woerkom
    Geverifieerde klant van Medailleophangen.nl

Bestelling was super snel geleverd en het materiaal van de hanger is mooi stevig en van goede kwaliteit. Ga er binnenkort nog 1 bestellen voor mijn vader :-)

• Dennis Zeldenrust
    Review voor Medailleophangen.nl

Product was beschadigd bij aankomst. Snelle reactie en zonder problemen een nieuw product gekregen. Top!

• Ruud Termaat

😊👍

• Jan van Vliet
    Review voor Medailleophangen.nl

Ik heb de hanger maandag besteld en had deze dinsdag al in huis. Ook vragen werden snel beantwoord.