Media Store NL
Media Store NL geeft u toegang tot verschillende elektronische producten voor een spotprijs. Verzending is snel en advies is op maat gemaakt. Iedereen heeft elektronica nodig in dit tijdperk en wij zijn daar om mensen hiervan te voorzien.

Neem snel een kijkje!

Lidmaatschap per 31-01-2022 stopgezet

• Esma
    Review voor Media Store NL

Ik heb een printer besteld voor een mooie prijs. Super snel ontvangen. Goede service en vriendelijke personeel.

• Wouter
    Review voor Media Store NL

Goede communicatie! er was iets misgegaan met bezorging. Via mail contact gezocht. Daar werd direct op gereageerd en probleem verholpen. Daarna heeft men contact gezocht om te vragen of alles goed gekomen was. Dat vind ik netjes.

• Shabier
    Review voor Media Store NL

Kende deze site niet maar gelukkig na 1 dag ontvangen (zaterdag) en werkt super goed. De 6 maanden garantie op het product is altijd handig.

• Kenly
    Review voor Media Store NL

Hele goede service. Levering was vertraagd maar is persoonlijk op Zondagavond gebracht.
    Heel goed en vriendelijk opgelost. Nog een kado voor mn zoontje meegenomen omdat het vertraagd was.👍🏻👌🏻

• Anoniem
    Review voor Media Store NL

Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
    Jbl live 220bt werkt super goed (1 dag getest). Gebruikte het voor sporten en viel niet uit mijn oren. Geluid is echt geweldig!

Minpuntje; oplader is kort

• Maria Sylvia Dos Santos
    Review voor Media Store NL

koptelefoon is goed. Ook fijn dat ik bestelling kon volgen. Ik wist niet hoe ik noice cancelling moest aan zetten, kreeg instructies via mail.

• Eva & gabriël
    Review voor Media Store NL

fijne ervaring! En goedkoopste.

Heel snel antwoord via de mail. Telefonisch kreeg ik geen gehoor.

Bestelde producten:

Google deurbel
    Jbl koptelefoon (600btnc)

• Diana
    Review voor Media Store NL

Binnen 4 dagen mijn jbl koptelefoon in huis. Super apparaat.

• Hendrik
    Review voor Media Store NL

Top service, reageert snel en had het binnen 1 dag binnen.

• Loekie
    Review voor Media Store NL

Bij een leveringsprobleem was het contact met de Media Store NL super. Snel gehandeld en geweldig geholpen. Leveringsprobleem lag niet aan de Media Store NL. Produkt wat ik kocht (koptelefoon JBL Tune 600BTNC ) werkt perfect.

• Simone
    Review voor Media Store NL

Hier koptelefoon gekocht, deze winkel was de goedkoopste. Gratis levering, kreeg het binnen 4 werkdagen binnen.

• Jamal

goede producten