MediationSupermarkt

MediationSupermarkt

De Mediation Supermarkt biedt zowel de praktische hulp als aansluitende producten om mensen met conflictstress verder te helpen. Of het nu gaat om conflictsituaties, in prive- of werksfeer, die je voor wil leggen aan een mediator, een goed boek die je helpt om binnen een organisatie pestgedrag te herkennen, een spel wat je met de kinderen kunt doen om tot een goed gesprek te komen of dat je met een claim te maken krijgt en je juridische bijstand voor nodig hebt. Het zijn allemaal situaties waar een product of dienst bij past uit onze supermarkt.

Lidmaatschap per 25-03-2021 stopgezet

9,3

• DO
    Review voor MediationSupermarkt

Ik ben zeer tevreden over de mediation door Michiel Hordijk en Yvonne Blijie. Met Yvonne had ik als eerste telefonisch contact. Zij kon mij direct geruststellen en gaf handvatten om door de eerste dingen van scheiding heen te komen. Verder zijn mijn ex-partner en ik begeleid door Michiel. Een prettige samenwerking. Waarbij vooral in het tweede gesprek kritische vragen werden gesteld door Michiel of onze keuze wel echt was om te scheiden. Met het derde gesprek was alles uitgewerkt op papier en kon de scheiding worden ingediend. Ook de kinderen hadden 1 gesprek met een kindermediator. Voor onze kinderen was dit geen toegevoegde waarden omdat wij alles al zelf besproken hadden, maar ik denk zeker in gezinnen waar er strijd is, dat een kindermediator belangrijk is, zodat ook de kinderen kunnen aangeven wat ze nodig hebben.

• Ria Kroon
    Geverifieerde klant van MediationSupermarkt

De bestelling is goed aangekomen en heeft niet te lang geduurd.

• Sandra
    Review voor MediationSupermarkt

Mijn ervaring met de Mediation Supermarkt is hartstikke goed. Leuke producten en servicegerichte mensen. Ik heb het spel TeenTalk aangeschaft. Hartstikke leuk spel en fijn in gebruik. Het geeft kinderen de gelegenheid om op een andere manier een gesprek aan te gaan.