Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel is een jonge onderneming. Onderdeel van SeniorenWereld Nederland BV. Ons bedrijf is gevestigd in het hart van Nederland. Midden op de Utrechtse Heuvelrug in het plaatsje Amerongen. Hiervandaan bedienen wij met een klein team en vanuit onze webshop heel Nederland en ook een groot deel van Belgiƫ. Daarnaast hebben we een showroom waar advies op maat geven.

Medily Zorgwinkel is een online aanbieder van alle voorkomende hulpmiddelen. Zowel comfortproducten, mobiliteitsoplossingen als een groot assortiment hulpmiddelen voor slechtzienden en blinden. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor alles wat met dagelijks leven te maken heeft. Oplossingen om uw badkamer veiliger te maken of hulpjes voor bij het koken. Kortom voor alles een hulpmiddel. Ons doel is om een zo breed mogelijk scala aan hulpmiddelen online aan te bieden.

De grootste focus van ons bedrijf is optimale service richting u als klant. Snelle leveringen, deskundig advies en het perfecte product bij u in huis. Bezoek onze site voor een indruk!
9,0

• A.van den Berg
    Review voor Medily Zorgwinkel

Vrijdag 6sept.tel.contact gehad over de aankoop van verbandschoenen voor mijn 86 jarige moeder.Zaterdag zijn de schoenen bezorgd en zondag in gebruik!Ervaring bijzonder positief.Zeer vriendelijk,betrokken en vakkundige medewerkster,die e.e.a.geweldig heeft geregeld!Medily Zorgwinkel in mijn optiek een aanrader.Bedankt! Vriendelijke groet A.van den Berg Almere.

• A. van Zelst
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

Prima snelle service en vooral aftersale

• Hoe beoordeel je Medily Zorgwinkel?

• E. Versteegh
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

Het was voor een vriendin van ons, dus wij hebben geen ervaring!!

• M. Coumans
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

Snel geleverd, alles probleemloos verlopen

• F. Bouman
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

De bestelling werd correct uitgevoerd ! Zo ook de retour zending en het geld !! Ze doen wat ze zeggen !!

• R. Bontenbal

Ik heb het online besteld en 2 dagen erna had ik de bestelling binnen

• A. Molendijk

Vrijdag 5 uur besteld Zaterdag in huis. Perfect

• Hendika

Snelle service

• Binne Hak
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

Bestelling via de site was makkelijk te doen. Bestelling is daarna snel en correct geleverd.

• Corrie Ylera-Duin
    Geverifieerde klant van Medily Zorgwinkel

Goed, vrijdag besteld zaterdag in huis.