Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel

Medily Zorgwinkel is een jonge onderneming. Onderdeel van SeniorenWereld Nederland BV. Ons bedrijf is gevestigd in het hart van Nederland. Midden op de Utrechtse Heuvelrug in het plaatsje Amerongen. Hiervandaan bedienen wij met een klein team en vanuit onze webshop heel Nederland en ook een groot deel van België. Daarnaast hebben we een showroom waar advies op maat geven.

Medily Zorgwinkel is een online aanbieder van alle voorkomende hulpmiddelen. Zowel comfortproducten, mobiliteitsoplossingen als een groot assortiment hulpmiddelen voor slechtzienden en blinden. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor alles wat met dagelijks leven te maken heeft. Oplossingen om uw badkamer veiliger te maken of hulpjes voor bij het koken. Kortom voor alles een hulpmiddel. Ons doel is om een zo breed mogelijk scala aan hulpmiddelen online aan te bieden.

De grootste focus van ons bedrijf is optimale service richting u als klant. Snelle leveringen, deskundig advies en het perfecte product bij u in huis. Bezoek onze site voor een indruk!

Lidmaatschap per 10-12-2020 stopgezet

9,0

• Marion Spronk
    Review voor Medily Zorgwinkel

Levering was correct en snel. Product werkt niet meer, en ik kan op geen enkele Maier contact krijgen. Telefoonbeantwoorder belt niet terug, en mail wordt niet beantwoord.

• A.van den Berg
    Review voor Medily Zorgwinkel

Vrijdag 6sept.tel.contact gehad over de aankoop van verbandschoenen voor mijn 86 jarige moeder.Zaterdag zijn de schoenen bezorgd en zondag in gebruik!Ervaring bijzonder positief.Zeer vriendelijk,betrokken en vakkundige medewerkster,die e.e.a.geweldig heeft geregeld!Medily Zorgwinkel in mijn optiek een aanrader.Bedankt! Vriendelijke groet A.van den Berg Almere.

• A. van Zelst
    Review voor Medily Zorgwinkel

Prima snelle service en vooral aftersale

• E. Versteegh
    Review voor Medily Zorgwinkel

Het was voor een vriendin van ons, dus wij hebben geen ervaring!!

• M. Coumans
    Review voor Medily Zorgwinkel

Snel geleverd, alles probleemloos verlopen

• F. Bouman
    Review voor Medily Zorgwinkel

De bestelling werd correct uitgevoerd ! Zo ook de retour zending en het geld !! Ze doen wat ze zeggen !!

• R. Bontenbal

Ik heb het online besteld en 2 dagen erna had ik de bestelling binnen

• A. Molendijk

Vrijdag 5 uur besteld Zaterdag in huis. Perfect

• Hendika

Snelle service

• Binne Hak
    Review voor Medily Zorgwinkel

Bestelling via de site was makkelijk te doen. Bestelling is daarna snel en correct geleverd.

• Corrie Ylera-Duin
    Review voor Medily Zorgwinkel

Goed, vrijdag besteld zaterdag in huis.

• A.T.S de Hair
    Review voor Medily Zorgwinkel

Heel tevreden over klantcontact. Snelle reactie en persoonlijk advies. Prima!

• Swa
    Review voor Medily Zorgwinkel

Wat een goede service. Een dikke pluim. Door klantenservice goed geholpen. Product netjes op tijd geleverd en werd goed op de hoogte gehouden. Bleek dat er nog iets na geleverd moest worden en de volgende dag lag het in de brievenbus.

• P.Bakker
    Review voor Medily Zorgwinkel

dinsdag 10-05-2017 besteld, woensdag 11-05-2017 omstreeks 13.00 reeds ontvangen. Sneller gaat het niet, geweldig.

• Henriette Lovric
    Review voor Medily Zorgwinkel

Keurige behandeling, een keer besteld en toegestuurd gekregen, snel.
    En een keer zelf opgehaald in Amerongen, moesten toch in de buurt zijn.

• Anoniem
    Review voor Medily Zorgwinkel

Nette overzichtelijke site. Bestelling via track en trace goed te volgen en correct
    afgeleverd. Wordt ook netjes op de hoogte gehouden.

• marleen
    Review voor Medily Zorgwinkel

erg snel met de bezorging, en uitstekend verpakt

• Annelies

Prima afhandelng

• C.H. van der Wateren

Geweldig. Soepel omgegaan met verlopen kering. Snelle encorrecte levering

• W.T. van de Vuurst
    Review voor Medily Zorgwinkel

Het was de eerste keer dat er een bestelling is gedaan en het is me bijzonder goed bevallen. Het is eenmaal zo dat je moet afwachten hoe de reacties zijn, doch bij deze was het goed.