Memoriebox.nl

Memoriebox.nl

Een souvenir van jezelf.

Omdat iedereen uniek is en iedereen zijn eigen levensverhaal heeft, vinden wij het belangrijk dat de Memoriebox die wij aanbieden ook uniek is.
9,2
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Herma Meijer
    Review voor Memoriebox.nl

Mooie fotoboeken, ze werden snel en keurig verpakt geleverd met een persoonlijk en handgeschreven kaartje erbij. Probleem met aantal bladen in fotoboek werd super klantvriendelijk opgelost door een nieuw boek gratis naar ons op te sturen. Bijzonder aardig. Van harte aanbevolen, dit bedrijf en deze producten !!!

• maura
    Review voor Memoriebox.nl

zelfs in de drukke kerstperiode met de lockdown was mijn pakketjes binnen 2 dagen geleverd. top service met persoonlijk kaartje en mijn boek was erg goed tegen beschadigingen verpakt.

• Hoe beoordeel je Memoriebox.nl?

• Marja
    Review voor Memoriebox.nl

Besteld boek kwam niet op tijd (fout DHL). Wij hadden het nodig voor een bruiloft. De eigenaar was zo vriendelijk om het persoonlijk te komen brengen. Wat een service!! Echt top.

• Denise Doolhof
    Review voor Memoriebox.nl

Kwam snel en leuk met ene handgeschreven kaartje erbij! Helaas zijn wel alle hoekjes kapot door de manier van verzenden. Dit vind ik eigenlijk wel zonde.

• Sheniva
    Review voor Memoriebox.nl

Super snelle levering, mooi product! Zeer tevreden!

• Sander Beugels
    Review voor Memoriebox.nl

Mooie kwaliteit leren boekje. Keurig verpakt en op tijd.

• Senna de Graaf
    Review voor Memoriebox.nl

wij hadden hier een boek gekocht voor een fotoboek achtig iets te maken. het boek was ontzettend snel geleverd, en de kwaliteit is ook echt heel goed.

• Mieke

Snelle service, mooi traveljournal

• Ben Dacjkers
    Review voor Memoriebox.nl

goede afhandeling en mooi resultaat

• Stephanie
    Review voor Memoriebox.nl

Prachtige scrapbook gekocht van mooi kwaliteit. Werd binnen twee werkdagen geleverd. Er zat verder ook nog een persoonlijk berichtje bij, leuk gedaan. Ik raad deze website aan.

• Sharon
    Review voor Memoriebox.nl

Ik had het product zeer snel in huis, helaas was er door de post wat beschadiging opgekomen. Heb gebeld en ik kreeg gelijk een nieuw exemplaar - was geen enkel probleem. En die viel ook wederom snel op de mat. Gelukkig zonder beschadiging door DHL! Top service van Memoriebox!

• Yonie Dikken
    Review voor Memoriebox.nl

Goede service, mooie boeken ontvangen!

• Saskia Meerveld - van Zwol
    Review voor Memoriebox.nl

Mijn eerste bestelde fotoalbum was licht beschadigd, mogelijk door toedoen van de bezorger. Ik heb contact opgenomen met Nathalie en zij heeft gelijk een nieuw exemplaar op de post gedaan zodat ik het op tijd had voor mijn jarige vriendin. Top service!

• Cindy Eulink
    Review voor Memoriebox.nl

Wat zijn de boeken mooi! Heb er 3 besteld! Helemaal in love ermee! Snelle levering, goed verpakt! Ik ben blij dat ik mijn herinneringen een mooi plekje kan geven

• Karolien Hoogendoorn
    Review voor Memoriebox.nl

Heel tevreden, mooie website en snelle nette bezorging, met een leuk kaartje. Het enige minpuntje: op de website of in de bevestigingsmail is nergens te lezen hoelang het duurt voordat ik mijn product thuisgestuurd krijg, of hoe dit gaat. Ik kreeg mijn fotoboek binnen 2 dagen, dus supersnel, maar het is van tevoren niet duidelijk hoelang dit gaat duren, welk bezorgbedrijf etc.

• Anne van Eijk
    Review voor Memoriebox.nl

Mooi op tijd geleverd en netjes verpakt. Product was zoals verwacht!

• J.T.
    Review voor Memoriebox.nl

Kwaliteit van geleverde producten is super! Ook de service is meer dan uitstekend. Bij mij werd het verkeerde plakboek geleverd, maar na contact hierover met Memoriebox.nl mocht ik het 'verkeerde' boek houden en kreeg meteen de juiste toegestuurd! Vanaf deze plaat nogmaals hartelijk dank!

• Anais Willequet
    Review voor Memoriebox.nl

Snelle levering en mooie producten! Zeker een aanrader!

• Anne van Gool
    Review voor Memoriebox.nl

Zeer snelle en fantastisch verzorgde levering.