Mijn-E-Sigaret.nl

Mijn-E-Sigaret.nl

De pagina over vapen, dampen en alles wat te maken heeft met E-smoken. Op deze website kun je alles vinden wat je nodig hebt om voor het eerst te kunnen dampen. Maar we doen ook ons best om je te voorzien van alle nieuwtjes en ontwikkelingen op het gebied van E-smoking.

• Lalita

Goede service en levering

• wouter van reeuwijk
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Donderdag besteld en pas maandag in huis, meer PostNL's schuld maar toch vervelend

• Hoe beoordeel je Mijn-E-Sigaret.nl?

• Cindy
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Netjes op tijd verstuurd. Top!!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Snelle levering, een welkoms kortingscode, ruim aanbod! Heel tevreden!

• Danny Hoeke
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Was de eerste keer dat ik daar wat bestelden en alles is netjes afgehandeld. Op zaterdag besteld en dezelfde dag nog verzonden. Prijzen zijn prima en verzending is gratis. Keurig verpakt. Als ze iets hebben waar je naar op zoek bent kan je hier met een gerust hart bestellen.

• Joeri Pieksma
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Helemaal tevreden! Bestelling ging heel makkelijk en producten snel in huis!! Top

• Glenn
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Snelle levering binnen een dag bezorgd, goede uitleg / service.

• Mitchel
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Erg tevreden. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Gebeld om advies te vragen kreeg ik keurig uitleg over de producten. Zelfs een sampletje bij mijn e-sigaret gekregen om te proberen. Een tevreden klant erbij!

• Chantal de Olde
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Super snel geleverd! En heel erg blij met de service die er geboden word, contact via instagram account, krijg gelijk antwoord op al mijn vragen.

• Bart Pols
    Geverifieerde klant van Mijn-E-Sigaret.nl

Super producten en altijd de volgende dag al in huis! Erg tevreden!