Mijn-E-Sigaret.nl

Mijn-E-Sigaret.nl

De pagina over vapen, dampen en alles wat te maken heeft met E-smoken. Op deze website kun je alles vinden wat je nodig hebt om voor het eerst te kunnen dampen. Maar we doen ook ons best om je te voorzien van alle nieuwtjes en ontwikkelingen op het gebied van E-smoking.

Lidmaatschap per 15-10-2020 stopgezet

9,7

• Lalita

Goede service en levering

• wouter van reeuwijk
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Donderdag besteld en pas maandag in huis, meer PostNL's schuld maar toch vervelend

• Cindy
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Netjes op tijd verstuurd. Top!!

• Anoniem
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Snelle levering, een welkoms kortingscode, ruim aanbod! Heel tevreden!

• Danny Hoeke
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Was de eerste keer dat ik daar wat bestelden en alles is netjes afgehandeld. Op zaterdag besteld en dezelfde dag nog verzonden. Prijzen zijn prima en verzending is gratis. Keurig verpakt. Als ze iets hebben waar je naar op zoek bent kan je hier met een gerust hart bestellen.

• Joeri Pieksma
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Helemaal tevreden! Bestelling ging heel makkelijk en producten snel in huis!! Top

• Glenn
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Snelle levering binnen een dag bezorgd, goede uitleg / service.

• Mitchel
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Erg tevreden. Dinsdag besteld, woensdag in huis. Gebeld om advies te vragen kreeg ik keurig uitleg over de producten. Zelfs een sampletje bij mijn e-sigaret gekregen om te proberen. Een tevreden klant erbij!

• Chantal de Olde
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Super snel geleverd! En heel erg blij met de service die er geboden word, contact via instagram account, krijg gelijk antwoord op al mijn vragen.

• Bart Pols
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Super producten en altijd de volgende dag al in huis! Erg tevreden!

• Peter
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Ik ben heel goed geholpen door Vincent. Als beginnend damper had ik veel aan de tips die hij mij heeft gegeven. Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik nooit meer aan de sigaret verslaafd raak.

• Koen
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Ik had contact opgenomen met een medewerker en ben perfect geholpen. maandag besteld en het was de volgende dag geleverd. Erg tevreden. Top!!!

• Tina

Snelle levering.

• Arlette de With
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Goederen komen overeen met foto. Artikelen goed verpakt en de bestelling wordt snel geleverd

• Lisa ter Schuur

Heel tevreden. Snelle levering

• Nanouk Wolffensperger
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Goede en snelle levering van goede producten

• Erwin
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Vincent is expert op dit gebied en is een hulpvaardige gast met goedwerkende shop. Snel, scherpe prijzen en flexibel!

• Patricia

Prima!

• Anoniem

Prima webshop!

• Bart Pols
    Review voor Mijn-E-Sigaret.nl

Zeer tevreden over de service en snelle levering! Ga zo door!