Mijn Eerste Kamertje

Wij zijn een online webshop en bieden scherp geprijsde en mooie complete babykamers van diverse merken aan. De producten in onze webshop zijn met zorg uitgekozen en van goede kwaliteit. Denk hierbij aan een praktische commode en een ruime kast met een "soft-close” systeem die zorgt voor een zachte en gedempte sluiting. Ook bieden wij diverse meegroei babykamers aan.
Babykamers

• Hendrike
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Slechte service. Na lang zoeken een mooie babykamer gevonden in de aanbieding bij Mijn Eerste Kamertje. Helaas konden we het niet in het echt zien via de site, dus zijn we naar Hellendoorn geweest om bij een andere zaak een showmodel te bekijken. Top deze moest het worden! Zo gezegd zo gedaan het kamertje besteld. Super blij waren we. Krijgen we de volgende dag een mailtje of we even 300euro meer willen betalen, omdat de aanbiedingsprijs niet klopte. We zijn heel erg teleurgesteld!

Antwoord van Mijn Eerste Kamertje

Beste Hendrike,

Wij vinden het heel vervelend dat jullie teleurgesteld zijn en begrijpen jullie teleurstelling.

Zoals per mail toegelicht is er door een systeemfout iets mis gegaan waardoor de meerprijs van de 2-deurskast niet werd weergegeven. Hierdoor was de prijs van de babykamer zonder kast het zelfde als de prijs met 2-deurskast. Een hele vervelende situatie waar wij beide niets aan kunnen doen.

Wij hebben ons best gedaan om jullie hier over in te lichten en hier zo goed mogelijk in tegemoet te komen. Helaas waren de geboden oplossingen niet passend, wij vinden het zelf dan ook erg spijtig dat er geen passende oplossing is uitgekomen.

Wij hopen van harte dat jullie een soortgelijke babykamer kunnen vinden die wel binnen jullie budget valt.

Wij willen je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe wensen.

Met lieve groet,

• Minh en Daphne
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Duidelijke website en de spullen die wij misten konden zij via persoonlijk contact via mail en app alsnog aanbieden. Hebben goed meegedacht met onze wensen. Vaak mis je het persoonlijke bij webwinkels. Dit doen zij heel goed. Zou nog mooier zijn als je alles voor de kleine bij hen kon kopen. Fijne webshop.

• Hoe beoordeel je Mijn Eerste Kamertje?

• Selcan
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Wij hebben een kamer besteld voor ons eerste kindje wat op komst is, bij het inelkaar zetten hebben we een deel perongeluk laten vallen en waren de rails gebroken, contact opgenomen met mijn eerste kamertje en ze hebben het binnen 1 week met ons geregeld dat er nieuwe zouden komen vanuit de leverancier , echt super ! Top service

• Johan
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Super duidelijke levering, echt goede zware kwaliteit meubels en duidelijke uitleg. Echt een aanrader! Bij volgende kamertjes gaan we het zeker hier weer bestellen

• Dianne
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Mooie prijs, en een fijne service. Meubels oogt in het echt mooier dan op de site. Al was het op de site natuurlijk ook prachtig. Maar in het echt veel mooier. Veel leuke reacties op gehad!

• Kimberly
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Erg tevreden over de service van Mijn Eerste Kamertje! Goede en snelle communicatie over de levering van de bestelling, contact verliep middels WhatsApp. Ook nadat de bestelling geleverd was werd er gevraagd of alles naar wens verlopen is. Ik zou Mijn Eerste Kamertje dan ook zeker aanbevelen.

• Elina
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Goede service en communicatie. Toen het even niet lekker liep met de bezorging was dit gelukkig met 1 appje opgelost!

• Zehra
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Wat ben ik blij dat ik de eerste kamertje van onze dochter hier heb besteld! Super service en leuk contact via de app. Ze zijn heel behulpzaam, aardig en denken mee. Mocht ik weer een kamer willen bestellen doe ik dit zeker nog een keer hier!

• Gea
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Goede prijs en levering, goede service met leuk contact! Ook handig via de app.

• Anne
    Review voor Mijn Eerste Kamertje

Ruim aanbod, snelle reactie en service en alles op tijd geleverd