Guttersdijk 1
7121LA Aalten

Demi van koert beoordeelde op 2019-06-17

Bedankt Demi!

We vinden het fijn dat je tevreden met ons bent!

Tjitte Ijzebrand van MijnKleineDraak

Royce van de Velde beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering! Topkwaliteit drakenpakje. Onze kleine draak is er blij mee 💙

Bedankt Royce!

We vinden het erg fijn dat u een goed ervaring heeft met onze service en hopen dat uw draakje veel plezier heeft van het drakenpakje!

Tjitte Ijzebrand van MijnKleineDraak

J Govers beoordeelde op 2019-06-11

Een super snelle levering, was heel netjes verpakt en staat hem super !!

Bedankt J Govers!

We zijn erg blij dat u ons Drakenpakje in goede orde heeft ontvangen en er blij mee bent.

Rowenna Le beoordeelde op 2019-06-11

Goede kwaliteit en snel bezorgd!

Bedankt Rowenna!

We zijn erg blij met uw goede ervaring. Veel plezier van het Drakenpakje!

Tjitte en Rinske de Jong beoordeelde op 2019-06-09

Zeer adequaat is onze bestelling afgehandeld ,
We hadden het prachtige drakenpakje per ommegaande in huis.

Reactie van MijnKleineDraak:
Bedankt Tjitte en Rinske!

We danken jullie voor de leuke bestelling en wensen de kleine draak er veel plezier van!

Wendi Ros beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden. Vlotte levering, goed verpakt en een kwalitatief hoogwaardig product. En daarbij ziet het er erg leuk uit.

Bedankt Wendi Ros!

We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening en zien u graag in de toekomst eens terug in onze webwinkel.

Janny Geerts beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering en prettig contact!

Bedankt Janny Geerts!

Wat fijn dat u tevreden bent over onze webwinkel, graag zien we u in de toekomst weer eens terug.