MijnKleineDraak

MijnKleineDraak

Wij van MijnKleineDraak maken drakenpakjes voor baby’s, en dit zijn niet zomaar pakjes, ze worden eerlijk gemaakt in Nederland. Wij vinden het namelijk belangrijk om alles lokaal te houden. Made in Holland, dat is wel zo fijn. Ook is het voor ons zo makkelijker om een goed kwalitatief product met goede service te leveren.

Lidmaatschap per 29-10-2020 stopgezet

• Judith Te Winkel

• Hilde Tyrions

snelle levering,alles ok

Bedankt Hilde!

Fijn dat je tevreden bent over onze service, we zien je graag eens terug!

• Viktoria
    Review voor MijnKleineDraak

Geweldige service, had pakje maatje te klein besteld en ze hadden direct aangeboden om een maatje groter te sturen. Snelle levering! En super leuk pakje !

Bedankt Viktoria!

Wij vinden het belangrijk dat je een passend product hebt, fijn dat je de oplossing zo goed hebt ervaren. Veel plezier met het drakenpakje!

• Marlieke Oudshoorn
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Super leuk pakje. Al veel dit soort pakjes voorbij zien komen op Pinterest maar die waren niet in Europa gemaakt. Ik heb maatje 74/80 besteld. Vind hem wat krap vallen aangezien mijn zoontje nu maatje 62/68 heeft en hem goed past. Zeker het broekje zal bij ons niet gaan passen bij 74. Mede door de wasbare luier er onder.

Bedankt Marlieke!

We vinden het super fijn dat je de tijd neemt om een review over ons te schrijven! Ook is je bewuste keuze voor een in Nederland gemaakt drakenpakje natuurlijk super. Het is natuurlijk lastig om maten te definiëren voor babykleding, omdat baby's natuurlijk snel groeien en allemaal verschillend zijn. Daarom vinden we het fijn dat je ons laat weten hoe de maat zit bij jouw draakje en zullen we er eens goed naar kijken.

• Olivia Lieneke Vink
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Geweldige service, handgeschreven kaartje erbij heel leuk die persoonlijke touch

Bedankt Olivia Lieneke!

Wat fijn dat onze service je zo beviel. We wensen je veel plezier met het drakenpakje!

• Deb
    Review voor MijnKleineDraak

Snelle levering, goeie klantenservice, goeie kwaliteit en ons kleine meisje staat er zo schattig mee😍

Antwoord van MijnKleineDraak

Bedankt Deb! Bedankt voor je positieve review! We hopen dat je kleine draakje van het pakje geniet 😘 Met avontuurlijke groet, Tjitte Ijzebrand van MijnKleineDraak

• Royce van de Velde

Snelle levering! Topkwaliteit drakenpakje. Onze kleine draak is er blij mee 💙

Bedankt Royce!

We vinden het erg fijn dat u een goed ervaring heeft met onze service en hopen dat uw draakje veel plezier heeft van het drakenpakje!

• J Govers
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Een super snelle levering, was heel netjes verpakt en staat hem super !!

Bedankt J Govers!

We zijn erg blij dat u ons Drakenpakje in goede orde heeft ontvangen en er blij mee bent.

• Rowenna Le
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Goede kwaliteit en snel bezorgd!

Bedankt Rowenna!

We zijn erg blij met uw goede ervaring. Veel plezier van het Drakenpakje!

• Tjitte en Rinske de Jong
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Zeer adequaat is onze bestelling afgehandeld ,
    We hadden het prachtige drakenpakje per ommegaande in huis.

Antwoord van MijnKleineDraak

Bedankt Tjitte en Rinske!

We danken jullie voor de leuke bestelling en wensen de kleine draak er veel plezier van!

• Wendi Ros
    Geverifieerde klant van MijnKleineDraak

Heel tevreden. Vlotte levering, goed verpakt en een kwalitatief hoogwaardig product. En daarbij ziet het er erg leuk uit.

Bedankt Wendi Ros!

We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening en zien u graag in de toekomst eens terug in onze webwinkel.

• Janny Geerts
    Review voor MijnKleineDraak

Snelle levering en prettig contact!

Bedankt Janny Geerts!

Wat fijn dat u tevreden bent over onze webwinkel, graag zien we u in de toekomst weer eens terug.