Koelmalaan 350-0.01

waarom

Annet de Vries beoordeelde op 2019-09-17

snelle levering

Mark Gerrits beoordeelde op 2019-09-17

Levertijd was lang, en onverwacht zonder te communiceren per briefpost verstuurd.

Reactie van Mijnsportbrilshop.nl:
Spijtig dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Je hebt volkomen gelijk. De levering van je bestelling was buitengewoon lang. Wat de verzending betreft, is een buk in ons systeem. De gekozen combinatie van verzendwijze werkt nog niet goed. Vandaar onze keuze per briefpost. Excuses daarvoor, we werken er hard aan dit z.s.m. op te lossen.

Meike Hensmann beoordeelde op 2019-09-12

Mooie overzichtelijke webwinkel. Bestelling makkelijk te plaatsen. Duidelijke communicatie over levering. Heel tevreden met product.

Sheila van Staveren beoordeelde op 2019-09-07

Snel geleverd. Mooi product

Marleen Gerrits-Tubben beoordeelde op 2019-09-01

Heel tevreden, mijn zwembril op sterkte kwam binnen de genoemde levertijd aan. Prettig in gebruik en goed zicht.

Kees Naalden beoordeelde op 2019-08-18

Bestelling werd niet direct uitgeleverd. Na contact keurig binnen gestelde termijnen beantwoord en afgestuurd.

Sander van der Bom beoordeelde op 2019-07-17

Bestelde bril was niet voorradig. Uitstekende service wat betreft het aanbieden van een alternatief middels het opsturen van een persoonlijke videoboodschap met toelichting. Volgens mij was het alternatief ook duurder, maar heb ik zonder extra kosten geleverd gekregen.

Arno van der Grein beoordeelde op 2019-06-15

Uitstekend product en service. Ben er heel blij mee!

stefan de vries beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden, snelle levering, goeie feedback

Marc Bolder beoordeelde op 2019-05-09

Prima fietsbril op sterkte. Perfect zicht rondom. Bedankt voor de goede service en informatie Lars. Het euvel met fietsbrillen bij mij is dat ik er door mijn lage fietshouding vaak overheen kijk. Dit is niet 100% verholpen, maar het is zeker voldoende. Echt hoge monturen (voor tijdrijden) die op sterkte gemaakt kunnen worden ben ik nog niet tegen gekomen.
Nadeel is voor mij echter dat door mijn sterkte van ongeveer +3, de bril behoorlijk zwaar wordt, waardoor deze niet meer goed op de neus blijft zitten en gaat bungelen, zeker bij een lage zit. Ik heb dit op kunnen lossen door de bril onder het bandje van de fietshelm te stoppen. Ik vind dit echter niet de meest elegante oplossing.

Astrid beoordeelde op 2019-04-21

Afspraak gemaakt voor sportbril op sterkte. Zeer goed geïnformeerd over de verschillende merken en mogelijkheden. Uiteindelijk wel met een iets duurdere bril weggegaan maar na gebruik perfect.
Service op een hoog niveau zoals ook de vakkennis.

Dennis Verdaasdonk beoordeelde op 2019-04-21

Snel, klantvriendelijk met de klant mee denken. Zeker aan te raden.

Jurriaan beoordeelde op 2019-04-18

Bij Mijnsportbrilshop een mooie fiets/hardloop bril op sterkte van Oakley gekocht. Er was nog iets mis gegaan met de betaling van mijn kant. Kreeg een aardige persoonlijke videoboodschap van de eigenaar met uitleg en na betaling had ik de bril heel snel in huis. Prima service!

Theo Uzeel beoordeelde op 2019-04-16

De vragen die ik had over de bril werden vrij snel beantwoord door lars via een video boodschap dat was helder en duidelijk , hij beloofde dat de bril binnen 2 dagen op mijn adres zou zijn en dat is ook gebeurd.
Mijn ervaring met brillenshop is in een woord geweldig te noemen , nogmaals dank lars !
Groet Theo

Gerard Bais beoordeelde op 2019-04-08

Helaas geen mail gehad dat het product verstuurd was maar wel netjes reactie gehad op mijn mail die ik daarna verstuurd had.

Hugo Koetsier beoordeelde op 2019-03-22

Levering volgens afspraak. product doet het goed. ook fijne hulp gekregen bij het doorgeven van mijn brilrecept. even bellen en het was zo gepiept! Ik ben helemaal blij.

Mark Verheijen beoordeelde op 2019-03-17

Prima advies gehad over een fietsbril op sterkte en heel snel geleverd; top zaak!

Kasper Pijnenburg beoordeelde op 2019-03-03

Prima, snelle service!

Rosemijn Prince beoordeelde op 2019-01-29

Super snelle en goede service! Zowel in het telefonisch advies als de snelheid waarmee mijn bestelling bezorgt werd, boven verwachting!

Jos van den Bogaart beoordeelde op 2019-01-15

Snelle service, correcte afhandeling van vragen en goed product !