Miraflor Natural Products

Miraflor Natural Products

´╗┐Een Portugees familiebedrijf dat zich volledig heeft gespecialiseerd in het produceren van etherische eucalyptus olie. De eucalyptus olie die zij produceren is volledig puur zonder enkele toevoeging. Door de puurheid en hoge kwaliteit is deze bij uitstek geschikt voor gebruik in de aromatherapie, wellness en uiteraard ook thuis. Een volledig natuurlijk product, zoals het hoort! Met de eucalyptus olie als basis, produceren zij ook andere heerlijk ruikende natuurlijke producten.
De zekerheden van https://miraflor.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020