Miss Abeille Rouge

Miss Abeille Rouge

Op zoek naar betaalbare en unieke retro en vintage inspired dameskleding?
Bij Miss Abeille Rouge vind je een grote collectie (handgemaakte) fifties inspired kleding, sieraden en accessoires.
Onze maten range op de webshop is XS t/m 5XL.

Naast ons vaste assortiment maken wij ook kleding geheel naar wens en op maat.

Lidmaatschap per 08-09-2019 stopgezet

9,7
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Heidi
    Review voor Miss Abeille Rouge

Wat een super toffe service!! Jurken van mooie stof, geen duizend in 1 dozijn jurken. Zitten goed en lekker. Prijs en kwaliteit staat zeker met elkaar in verhouding, snelle verzending en dan ook nog eens een verrassing in je pakket aantreffen!! Niks meer dan lof 💖

• Marijke
    Review voor Miss Abeille Rouge

Op tijd gel3verd en heel mooi verpakt! Daarnaast zijn de producten natuuelijk ook van zeer goede kwaliteit!

• Kim
    Review voor Miss Abeille Rouge

Mooie jurk ontvangen, heb nog advies gevraagd over de maten en ben zeer tevreden over het resultaat.

• Tamara
    Review voor Miss Abeille Rouge

Geweldige webshop met een geweldige service. Al vaker dingen besteld en met alles tevreden. Wordt ook allemaal super leuk ingepakt!

• Manon
    Review voor Miss Abeille Rouge

De jurken zijn prachtige kwaliteit en passen goed. Debbie gaf me uitstekend maatadvies.

De jurken liepen wat vertraging op in de post, maar Debbie hield me op de hoogte van de ontwikkelingen en ging proactief informatie navragen.

Al in al was het een uitstekende ervaring en ik zal hier zeker nogmaals bestellen.

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Bedankt voor je beoordeling Manon!
    Helaas liep het inderdaad niet helemaal soepel bij de post :-( maar ik ben blij dat je het pakketje alsnog goed hebt ontvangen en de items je bevallen.
    Wat fijn om te horen dat je ervaring, ondanks een kleine tegenslag, toch goed was.

Fijne avond!
    Liefs,

Debbie

• Jolanda
    Review voor Miss Abeille Rouge

Ik heb 3 rokken tegelijk besteld en heb ze ondertussen al gedragen ook. Prachtige rokken die je tenminste ook niet zo snel op straat tegenkomt. Een goede prijs/ kwaliteit verhouding! Vriendelijk en handig via whats'app, snel geleverd met een week en dat in een aanbiedingenweek!! Ik ben er superblij mee. Er gaan zeker nog meer bestellingen volgen!

• Cheyanne
    Review voor Miss Abeille Rouge

We hebben super gecommuniceerd over hoe ik de jurk wilde hebben, de stoffen en de maat. Daarbij kreeg ik updates over de voorderingen van de jurk en was de levering perfect op tijd. Ik kan niks anders zeggen dat de hele ervaring perfect was!

• Wendy
    Review voor Miss Abeille Rouge

Mooie materialen, netjes afgewerkt en vlotte levering!

• Stefje
    Review voor Miss Abeille Rouge

Top kleding en heel snel in bezorging !!!!!

• Trude

Prima product.
    Goede prijs.
    Persoonlijke benadering.
    Wat wil je nog meer ?

• Riana
    Review voor Miss Abeille Rouge

Wat een feest om dit pakje open te maken. Prachtig verpakt en speciaal voor kerst super leuke kadootjes erbij. Ik voelde me enorm verwend. De jurk heeft een prachtige kleur en wat een mooie kwaliteit stof. Het zit heerlijk. Enigste min puntje, ik had korte mouwtjes besteld en 3/4 mouw gekregen. Maar het valt zo mooi en zit heerlijk. Dus dat is vergeven.

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Bedankt voor je review Riana!
    En wat ontzettend dom dat ik de jurk met 3/4 mouwtjes heb toegestuurd. Wel fijn dat deze bevalt <3
    Heel veel plezier ermee en fijne feestdagen.

• Dounia

Super goede service!

• Diana
    Review voor Miss Abeille Rouge

Mooie jurken superkwaliteit en goede pasvorm snelle levering en superleuk dat er n kerstcadeautje zat en het was ook nog eens leuk verpakt super bedankt!

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Wat leuk om te horen Diana !
    Heel veel plezier met jullie bestelling, de jurken staan jou en je dochter fantastisch.

• Miranda
    Review voor Miss Abeille Rouge

Mooie kleding, netjes op tijd en erg behulpzaam. Ben erg blij met mijn bestelling en ga zeker vaker bij miss Abeille Rouge bestellen!

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Bedankt voor je review Miranda !

• Lene
    Review voor Miss Abeille Rouge

Ec ht een prachtige jurk, mooi afgewerkt. De communicatie over wanneer het pakje aan zou komen was wat onduidelijk. Ik kreeg bericht &uuml;w bestelling is afgerond&quot;maar geen track &amp; trace code, zodat ik drie keer naar het afhaalpunt ben geweest.

Bedankt voor je review!
    Heb je helemaal geen tracking code ontvangen?
    Want dan moet ik hier zeker even naar kijken gezien dit een geautomatiseerd systeem is.

Fijne dagen!

• Jessica
    Review voor Miss Abeille Rouge

Product binnen de gestelde levertijd binnen. Met een superleuke verrassing omdat het bijna kerst is, was een feestje om uit te pakken !
    De rok is heel mooi, precies zoals afgebeeld. Ook de maat klopt helemaal, ik ben er heel blij mee :-)

• Sacha
    Review voor Miss Abeille Rouge

Helemaal blij met mijn aankopen. De door mij gemaakte wijziging in de bestelling werd snel en probleemloos opgepakt.

• Tamara
    Review voor Miss Abeille Rouge

Heel tevreden. De eerste jurk was te groot maar Debbie heeft dat snel met me geregeld! Een week later had ik de perfecte jurk in huis. Bizar mooie dikke stof, goede kwaliteit. Kan niet wachten om het te dragen met kerst!

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Bedankt voor je review Tamara !

• Patries Pieters
    Review voor Miss Abeille Rouge

Via preorder besteld en snel binnen. Maattabel opgevolg en zit precies goed! Superblij mee!

• Carla
    Review voor Miss Abeille Rouge

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Ik had vooraf vragen over de kleur, die werden snel en vriendelijk beantwoord. De jurk valt goed op maat, is van een stevige stof en is netjes gemaakt, mooie pasvorm! De jurk was prachtig in kerstsfeer verpakt, echt een kadootje voor jezelf. Levertijd was langer door Black Friday, maar dat werd keurig gemeld.

Antwoord van Miss Abeille Rouge

Bedankt voor je review Carla !
    Veel plezier met je bestelling.