Miss Aspiration

Miss Aspiration

Miss Aspiration is dé Nederlandse online webshop voor de meest trendy en modieuze dames schouder- en handtassen. Miss Aspiration selecteert hun tassen op basis van de laatste trends, fashion blogs en beroemde influencers. Neem een kijkje op hun website of Instagram account om altijd op de hoogte te zijn van de laatste trends.
Handtassen, Schoudertassen
8,4

• O
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

De bestelling duurde best lang en was niet te vrede met wat ik heb ontvangen ook geen retour formulier erbij contact opgezocht maar duurt ook erg lang

• Vera Duval
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Mijn bestelling kwam kapot binnen

• Hoe beoordeel je Miss Aspiration?

• Mahdieh Khademi

Mooie prijzen!

• Shari Hulscher
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Op zaterdag was m’n bestelling al aangemeld bij dhl op woensdag was die er nog niet ingeleverd pas nadat ik zelf contact heb opgenomen werd m’n eerste bericht genegeerd pas het 2de bericht later die middag kreeg ik antwoord dat jullie het gingen uitzoeken bestelling kwam net op de valreep binnen

• Nyushka Sebastiana

Snelle levering. Netjes verpaki

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Nysushka, bedankt voor je vijf-sterren review. We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groetjes, Miss Aspiration

• Linsey
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Snelle levering, product zoals verwacht

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Linsey, bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te lezen dat je nieuwe tas naar verwachting is. Wat kunnen we verbeteren om een volgende keer vijf sterren te verdienen? Groetjes, Miss Aspiration

• Romy van Emden

Mooie producten

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Romy, leuk dat je een review hebt willen schrijven en ons met 5 sterren beoordeeld! Dankjewel hiervoor! We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop! Groetjes, Miss Aspiration

• Gabriele
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Mooie tassen van hele goede kwaliteit

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Gabriele, dankjewel voor je positieve review!! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling! Groetjes, Miss Aspiration

• Luc Eijkelkamp
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Ze helpen je snel bij vragen. En houden je goed op de hoogte m.b.t. Bestelling. Top service!

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Luc, super bedankt voor je 5-sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat je blij bent met onze service. Hopelijk was je bestelling een leuk cadeautje om te geven! Groetjes, Miss Aspiration

• Dounia Bouzaadalla

Geweldige service

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Dounia, bedankt voor je 5-sterren review. We zijn blij om te lezen dat je onze service geweldig vindt! Groetjes, Miss Aspiration