Miss Aspiration

Miss Aspiration is dé Nederlandse online webshop voor de meest trendy en modieuze dames schouder- en handtassen. Miss Aspiration selecteert hun tassen op basis van de laatste trends, fashion blogs en beroemde influencers. Neem een kijkje op hun website of Instagram account om altijd op de hoogte te zijn van de laatste trends.

Lidmaatschap per 05-02-2023 stopgezet

8,5

• O
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

De bestelling duurde best lang en was niet te vrede met wat ik heb ontvangen ook geen retour formulier erbij contact opgezocht maar duurt ook erg lang

• Vera Duval
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Mijn bestelling kwam kapot binnen

• Mahdieh Khademi

Mooie prijzen!

• Shari Hulscher
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Op zaterdag was m’n bestelling al aangemeld bij dhl op woensdag was die er nog niet ingeleverd pas nadat ik zelf contact heb opgenomen werd m’n eerste bericht genegeerd pas het 2de bericht later die middag kreeg ik antwoord dat jullie het gingen uitzoeken bestelling kwam net op de valreep binnen

• Nyushka Sebastiana

Snelle levering. Netjes verpaki

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Nysushka, bedankt voor je vijf-sterren review. We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groetjes, Miss Aspiration

• Linsey
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Snelle levering, product zoals verwacht

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Linsey, bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te lezen dat je nieuwe tas naar verwachting is. Wat kunnen we verbeteren om een volgende keer vijf sterren te verdienen? Groetjes, Miss Aspiration

• Romy van Emden

Mooie producten

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Romy, leuk dat je een review hebt willen schrijven en ons met 5 sterren beoordeeld! Dankjewel hiervoor! We wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop! Groetjes, Miss Aspiration

• Gabriele
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Mooie tassen van hele goede kwaliteit

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Gabriele, dankjewel voor je positieve review!! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling! Groetjes, Miss Aspiration

• Luc Eijkelkamp
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Ze helpen je snel bij vragen. En houden je goed op de hoogte m.b.t. Bestelling. Top service!

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Luc, super bedankt voor je 5-sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat je blij bent met onze service. Hopelijk was je bestelling een leuk cadeautje om te geven! Groetjes, Miss Aspiration

• Dounia Bouzaadalla

Geweldige service

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Dounia, bedankt voor je 5-sterren review. We zijn blij om te lezen dat je onze service geweldig vindt! Groetjes, Miss Aspiration

• Indy Van den heuvel
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Mijn product duurt te lang voordat ik hem binnen krijg ik zit al 4/5 dagen te wachten terwijl die binnen 3 dagen zou komen

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Indy, wat jammer dat de aflevering van jouw bestelling iets langer op zich liet wachten. Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1-3 werkdagen te leveren. Hierin worden de weekenden niet meegerekend, dus dan kan het inderdaad 4-5 dagen duren. We hopen dat je wel tevreden bent met je bestelling. Mocht dat niet zo zijn, kun je ons dat laten weten via info@missaspiration.nl. Groetjes, Miss Aspiration

• Ami

Snelle bezorging, prachtige tas

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Ami, we zijn blij om te lezen dat je blij bent met de snelle levering en natuurlijk je nieuwe tas!! Super bedankt voor je 5-sterren review! Groetjes, Miss Aspiration

• iris hardeman

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Iris, super fijn om te lezen dat je onze service goed hebt ervaren! Je positieve review betekent veel voor ons! Groetjes, Miss Aspiration

• Denise Leeuw
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Goede service en snelle levering!

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Denise, bedankt voor je positieve review en heel veel plezier met je nieuwe tas! Groetjes, Miss Aspiration

• Kimberley Eijkenboom
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Het tasje dat ik gekregen heb, zag er ontzettend leuk uit. Precies als op de foto’s!

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Kimberly, dankjewel voor je 5-sterrenreview en je terugkoppeling! Fijn dat je tevreden bent met je aankoop en onze productfoto's. Veel plezier met je nieuwe tasje! Groetjes, Miss Aspiration

• Larissa Craanen
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Snelle levering en leuke mailtjes waarmee je op de hoogte word gehouden van de status van je bestelling.

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Larissa, gelukkig ben je tevreden over de update mailtjes rondom de levering. Super bedankt voor je feedback. Zo hebben we in ieder geval weer een bevestiging dat de mailtjes gewaardeerd worden! Groetjes, Miss Aspiration

• Maartje Jagersma
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Snelle levering en mooie tasseb!

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Maartje, heel erg bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier met je twee nieuwe tasjes! Groetjes, Miss Aspiration

• Lati

mooi product / Snelle levering

Hi Lati,

Super bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe tas en hopelijk tot een volgende keer!

Groetjes,

• Awna Kis
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Snelle levering! Werd zelfs contact opgezogd toen ik het op Instagram plaatste. Top service! Zeker een aanradar tasje ziet er ook mooi uit

Antwoord van Miss Aspiration

Super bedankt voor je positieve review! Ook heel leuk dat je ons hebt gedeeld op je Instagram verhaal! Groetjes, Miss Aspiration

• Ihssane El Idrissi
    Geverifieerde klant van Miss Aspiration

Het zijn mooie tassen en het word snel bezorgd

Antwoord van Miss Aspiration

Hi Ihssane, super bedankt voor je 5-sterren review! Dit doet ons enorm goed. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Miss Aspiration