MissQ Lingerie

MissQ Lingerie

MissQ Lingerie staat voor unieke eigentijdse en stijlvolle lingerie, badmode en accessoires Wij onderscheiden ons in ons aanbod door juist de onbekende lingeriemerken voor het voetlicht te brengen. Hierdoor loop jij in een uniek exemplaar wat nog niet in Nederland verkrijgbaar is.
9,0
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 57 met beschrijving

• Ester
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie producten. Ze worden goed verzorgd verpakt. Helaas duurt de levering soms wat lang.

• Jan Harshagen

Perfecte levering

• Hoe beoordeel je MissQ Lingerie?

• Mechtild De Bruin
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie producten. Netjes en op tijd geleverd.

• Sandra
    Review voor MissQ Lingerie

De levering laat maar geen communicatie met dit bedrijf. Ze zeggen via mail na 3 x mailen dat levering een probleem is. Als je belt wordt er niet opgenomen. Nu moet ik 2 weken wachten op mijn geld. Slechte winkel, kan niemand aanraden hier te bestellen

• Sjors Kolijn-van Maurik
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Snelle bezorging product volgens info en maattabel. Hebben en gaan we nog veel plezier van hebben πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

• Kim P
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Prima webshop met mooi aanbod, maar retourproces is te veel gedoe. Allereerst ontvang ik mijn bestelling in 2 pakketten, waarvan 1 pakket te laat kwam (veel later dan de aangegeven bezorgdatum en later dan het moment waarvoor ik de lingerie wilde hebben). Kan gebeuren, maar nu moet ik wel 2 pakketten terugsturen en hier dus ook 2x ZELF voor betalen (voorafgaand was niet duidelijk dat het in 2 pakketten zou komen). Ik moet dan ook 2x een retourformulier invullen wat best lange formulieren zijn. Mijn naam, volledige adres, bankrekeningnummer, maar ook alle artikelnummers en reden van retour. Vervolgens zit er geen retouretiket bij en moet ik het adres zelf op de doos zetten. Dit alles bij elkaar… is te veel gedoe. Oud proces, dit kan toch moderner? Daarnaast is een extra kartonnen huls (dat lelijk vastgeplakt dit op de doos) heel erg overbodig, niet milieuvriendelijk en niet discreet verpakt (ivm logo op de voorkant).

• Gerranda Boers
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Super service! En verpakt als een heeeeel speciaal kadootje,echt een feestje!

• Michelle van Hoof

Snelle levering!! Mooie kwaliteit

• Bob Geurtsen
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie verpakking en leuk setje!

• Thomas Kortbeek
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Goede service en snelle reactie.