MissQ Lingerie

MissQ Lingerie

MissQ Lingerie staat voor unieke eigentijdse en stijlvolle lingerie, badmode en accessoires Wij onderscheiden ons in ons aanbod door juist de onbekende lingeriemerken voor het voetlicht te brengen. Hierdoor loop jij in een uniek exemplaar wat nog niet in Nederland verkrijgbaar is.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-02-2023 ingetrokken

8,8
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 65 met beschrijving

• Jantine
    Review voor MissQ Lingerie

Heerlijke webshop. Snelle levering zowel vanuit mijn woonadres in Belgie als in Nederland. Goede communicatie. De chat is ideaal!
    En de lingerie is om te smullen. Geen belachelijk hoge prijzen. Aanrader.

• BART DE LEEUW
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Ik bestelde op 28/12/22 en ontving tot op vandaag (16/01/23) nog geen bestelling. Ik moest de bestelling wel direct betalen vanuit België. Ik nam al contact op en de bestelling zou verstuurd zijn.

Antwoord van MissQ Lingerie

Het is gebruikelijk, dat bij verzending, gelijk het bedrag wordt geïnd, dat DHL momenteel wat trager is dan anders, daar hebben wij geen invloed op. Overigens wordt het pakket afgeleverd bij een afhaallocatie. Zie de mail van DHL in uw postbus.

• Martina Zeilstra
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Ik bestel altijd online en krijg goed asvies. Prachtige lingerie en snel geleverd in mooie veroakking, een cadeautje!

• Galina Petersen

Ein sehr guter Onlineshop

• Monique
    Review voor MissQ Lingerie

Fantastische spullen en niet te duur. Na wat gechat en advies tot een keuze kunnen komen. Snelle levering en ook nog een cadeautje erbij. Waar vind je dit nog. Dames, ook grote maten! Kom hier zeker weer terug. Aanrader ❤

• Anneke Norder
    Review voor MissQ Lingerie

Eindelijk eens sexy lingerie voor de curvy vormen. Ik hou er van. Had het de volgende dag al binnen in een supermooi verpakt pakje. Duidelijk aandacht voor de klant.

• Philou
    Review voor MissQ Lingerie

Echt unieke lingeriie. Fijne en duidelijke adviezen via de chat van de website en zelfs via whatssapp. Na overleg snel thuisbezorgd en prachtig verpakt. Grote fan ❤️👍

• Werner
    Review voor MissQ Lingerie

Wat een moeizaam proces om daar iets te bestellen. Vanuit het bedrijf zelf komt geen input, steeds weer zelf er achter aan. Uiteindelijk zou er terugbetaald gaan worden. En toen bleef het weer stil.. Pas na een melding bij PayPal werd er actie ondernomen. De reactie via de mail is vervolgens echt heel onprofessioneel. Jammer. Een tip voor andere online bestellers, betaal via PayPal, dan heb je altijd een stok achter de deur.

Antwoord van MissQ Lingerie

Van een review die wel vier keer is aangepast nemen wij ook niet de moeite om hier nog serieus op te reageren.

• Ester
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie producten. Ze worden goed verzorgd verpakt. Helaas duurt de levering soms wat lang.

• Jan Harshagen

Perfecte levering

• Mechtild De Bruin
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie producten. Netjes en op tijd geleverd.

• Sandra
    Review voor MissQ Lingerie

De levering laat maar geen communicatie met dit bedrijf. Ze zeggen via mail na 3 x mailen dat levering een probleem is. Als je belt wordt er niet opgenomen. Nu moet ik 2 weken wachten op mijn geld. Slechte winkel, kan niemand aanraden hier te bestellen

• Sjors Kolijn-van Maurik
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Snelle bezorging product volgens info en maattabel. Hebben en gaan we nog veel plezier van hebben 😉😉😉

• Kim P
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Prima webshop met mooi aanbod, maar retourproces is te veel gedoe. Allereerst ontvang ik mijn bestelling in 2 pakketten, waarvan 1 pakket te laat kwam (veel later dan de aangegeven bezorgdatum en later dan het moment waarvoor ik de lingerie wilde hebben). Kan gebeuren, maar nu moet ik wel 2 pakketten terugsturen en hier dus ook 2x ZELF voor betalen (voorafgaand was niet duidelijk dat het in 2 pakketten zou komen). Ik moet dan ook 2x een retourformulier invullen wat best lange formulieren zijn. Mijn naam, volledige adres, bankrekeningnummer, maar ook alle artikelnummers en reden van retour. Vervolgens zit er geen retouretiket bij en moet ik het adres zelf op de doos zetten. Dit alles bij elkaar… is te veel gedoe. Oud proces, dit kan toch moderner? Daarnaast is een extra kartonnen huls (dat lelijk vastgeplakt dit op de doos) heel erg overbodig, niet milieuvriendelijk en niet discreet verpakt (ivm logo op de voorkant).

• Gerranda Boers
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Super service! En verpakt als een heeeeel speciaal kadootje,echt een feestje!

• Michelle van Hoof

Snelle levering!! Mooie kwaliteit

• Bob Geurtsen
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Mooie verpakking en leuk setje!

• Thomas Kortbeek
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Goede service en snelle reactie.

• Aafke Prinsen

Mooi

• Sandra Dongen
    Geverifieerde klant van MissQ Lingerie

Niemand reageert op een berichtje