Movision
U vindt bij ons alles wat u nodig heeft om een professionele livestream op te zetten. Daarnaast beschikken we over experts die op het werkveld bezig zijn met het realiseren van livestreams. Zij kunnen u van het beste advies voorzien. Met veel passie tillen we uw productie naar een volgend niveau!
ptz camera livestream statief
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• Joop

Heel goede service

Antwoord van Movision

Dank je wel Joop! Het was leuk om je bij ons op de zaak te mogen ontvangen. Veel succes met de camera!

• Clemens
    Review voor Movision

reageert snel op vragen. En berzorgden in overleg in het weekend

Antwoord van Movision

Dank je wel Clemens! Zoals je weet, denken we graag mee met de klant :)

• Hoe beoordeel je Movision?

• Johan

Top service

Antwoord van Movision

Dank je wel, Johan! Je hebt kennis mogen maken met onze werkwijze ;)

• Michael

prima bedrijf, snelle levering

Antwoord van Movision

Dank je wel Michael. Het was ons een eer om je van dienst te kunnen zijn!

• Raymond
    Review voor Movision

Top Winkel met super service. 2 jaar geleden PTZ camera en IP controller aangekocht voor onze sport vereniging. 1 week voor het aflopen is de controller kapot gegaan. Geen probleem met de garantie, de mannen van Movision regelt het gewoon. Zelfs een leen controller om onze video stream te continueren was geen probleem. Niks is te moeilijk of te veel. Persoonlijk contact zoals het hoort. En als ze even druk zijn en de telefoon niet kunnen opnemen wordt je altijd terug gebeld of kan je via Whats app met ze communiceren. Ga zo door mannen.

Antwoord van Movision

Dank je wel Raymond! We waarderen jouw mening over onze samenwerking. Het is voor ons niet belangrijk dat mensen producten bij ons kopen maar dat wij de mensen helpen met het voorzien van oplossingen van hun problemen of vragen. We zijn blij dat we je hiermee hebben kunnen helpen!

• Nancy
    Review voor Movision

Snelle levering! En de camera doet wat hij moet doen. OBS pakt hem ook direct. Scherp beeld. Ik ga hem gebruiken voor de live streams van mijn leerlingvocalisten. Dus dat wordt supergaaf!

Antwoord van Movision

Dat is helemaal top Nancy! We zijn blij te horen dat je tevreden bent. Veel succes met de lessen!

• N
    Review voor Movision

Goede service en betaalbare prijzen.

• Mhamed aakil
    Review voor Movision

Altijd een goede service!
    Zeer vriendelijk, professioneel en klantgericht. Geweldig fijn om zaken mee te doen

• Dhr de Clerq
    Review voor Movision

Onze recente ervaring met Movision heeft ons aangenaam verrast. We waren op zoek naar een betrouwbare partner die ons kon adviseren en ondersteunen bij het opzetten van een live productie omgeving, en we zijn blij dat we voor Movision hebben gekozen.

Allereerst willen we de uitstekende service benadrukken die we hebben ontvangen. Vanaf het allereerste contact was het duidelijk dat het team van Movision zeer professioneel en bekwaam is. Ze begrepen onze specifieke behoeften en waren in staat om oplossingen op maat aan te bieden die perfect aansloten bij onze vereisten. Naast het leveren van uitstekende service, waren de producten die we van Movision hebben ontvangen van hoge kwaliteit.

Wat ook de moeite waard is om te vermelden, is de ondersteuning die we kregen bij het opzetten van de live productie omgeving. Het team van movision stond altijd voor ons klaar om technische vragen te beantwoorden en eventuele problemen snel op te lossen. Ze waren geduldig en namen de tijd om ervoor te zorgen dat alles perfect werkte, zodat onze producties vlekkeloos konden verlopen.

Al met al zijn we zeer tevreden met de diensten van Movision. De combinatie van goede service, kwalitatieve producten en deskundig advies heeft ons geholpen om een hoogwaardige live productie omgeving op te zetten. We bevelen Movision ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare audio- en videodiensten. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met hen samen te werken!

Antwoord van Movision

Dank jullie wel voor de kans. Het was een mooi project met uitdagingen. Het was ons een eer!

• 't Kennishuys
    Review voor Movision

Uitstekende Klantgerichtheid, Snelheid en Betrouwbaarheid. MoVision is een professioneel bedrijf waar wij graag mee samenwerken. Een bedrijf dat elk project met toewijding aanpakt en ons als klant elke weer weet te verassen met uitstekende resultaten.

Antwoord van Movision

Dat kunnen we ook voor jullie zeggen. Een partij waar je goed mee kan samenwerken. Dank jullie wel!

• Akram
    Review voor Movision

Prettige service en snelle reactie👍

• R
    Review voor Movision

Super goede service van een zeer vriendelijke jongeman die kennis van zaken heeft.

• ICC Wateringen
    Review voor Movision

Movision heeft de driedaagse benefiet-stream voor onze vereniging van a tot z verzorgd. Zij zijn deskundig in hun vakgebied, betrouwbaar in afspraken nakomen en denken echt met je mee. Tijdens de benefiet werd alle high-end quality apparatuur verzorgd en bleef Movision tot in de late uurtjes om de stream te verzorgen. Kortom topservice en een zeer plezierige samenwerking en communicatie.

Antwoord van Movision

Bedabkt! Het was ons oprecht een eer. En al helemaal omdat het een succesvolle benefiet was.

• Ridie
    Review voor Movision

Goed geholpen kundige advies en als ik er niet uitkom staan ze klaar om me te ondersteunen. Dat waardeer ik

• Zubair
    Review voor Movision

Gaat een stukje verder met je in de offerte aanvraag dan anderen, denkt goed mee en neem er de tijd voor. Mo heeft veel ervaring op het gebied van streaming en dat zie je niet vaak bij de andere aanbieder, waardoor hij wel een aanbod op maat kan geven

• A Z
    Review voor Movision

Mooie prijzen, denkt altijd met je mee als je iets wilt. Een aanrader

• Younes
    Review voor Movision

Gebruiksvriendelijk en levert topkwaliteit!

• A
    Review voor Movision

Klantenservice was top! En heb mijn pakketje al de volgende dag ontvangen!

• H
    Review voor Movision

Prachtige service, en zeker wel de mooiste prijzen dankzij de laagste prijs garantie.

• Waterweg Verhuur
    Review voor Movision

Uitstekend werk geleverd. Denkt goed mee met de klant. Fijne service, zeker een aanrader!