MoVision Producties

MoVision Producties

Alles wat u nodig heeft om een goede livestream op te zetten, is te vinden in onze bescheiden webshop. We hebben voor u producten geselecteerd waardoor u niet meer hoeft verder te zoeken naar andere soortgelijke producten. Indien u vragen heeft hierover, kunt u contact met ons opnemen.
Livestream camera's, Capture Cards, Bekabeling

• Willem
    Review voor MoVision Producties

Apparaat gekocht en door omstandigheden niet meteen kunnen uitpakken.
    Op 22 maart besteld en op 7 april gevraagd of ik het terug mocht sturen maar omdat ik het apparaat even uit de doos had gehaald mocht het niet retour.
    Bovendien hadden ze niets meer aan het apparaat omdat niemand dat meer wilde hebben.
    Ik heb toen aangeboden iets van het aankoopbedrag te laten vallen maar meneer aan de telefoon zei gewoon dat hij niets meer aan het apparaat had en niet meer zou kunnen verkopen (wat ze overigens wel aan mij hebben gedaan).
    Er werd beloofd dat ze nog even contact met me zouden opnemen maar u raad het al.
    Geweldige service inderdaad!!

Antwoord van MoVision Producties

We vinden het oprecht jammer dat u niet de gehele waarheid wilt delen. Wij hebben eerlijkheid en oprechtheid erg belangrijk en hebben we hoog in het vaandel staan. Blijkbaar hoeven we dat bij u niet terug te verwachten.

U heeft twee weken de tijd gehad om de bestelling terug te sturen. Dat heeft u niet gedaan. Daar heeft u niet voor gekozen. Wij kunnen er daardoor niets aan doen helaas. Daarnaast heeft u het product gebruikt, zei u. En niet even uit de doos gepakt. Dat is een verkeerde voorstelling van zaken.

Het product is End Of Life en wordt niet meer geproduceerd. Er is een nieuwere versie ontwikkelt. We hebben daarom op dit apparaat een korting van 500 euro toegepast. Deze worden daarom ook niet meer verkocht. Maar dit is niet de reden dat we u helaas niet konden helpen. Het ging erom dat u te laat was.

We zouden inderdaad contact met u opnemen. Maar zoals aangegeven zouden we dat doen nadat we met de Amerikaanse leverancier contact hadden opgenomen om u van het beste advies te voorzien. Ik hoop dat u begrijpt dat dit een korte tijd kan duren, vanwege het tijdsverschil en andere werktijden. We hadden graag gezien dat u een dag extra geduld had, want u heeft de dag later direct deze recensie geplaatst.

We betreuren het zeer dat het op deze manier is gelopen en hadden graag gehoopt op een andere uitkomst. Maar helaas mocht dat niet baten.

• HM Mahamud

Top service ,verkopen voor een goede prijs. Eerlijke mensen

• Hoe beoordeel je MoVision Producties?

• Ryan Weibolt

Goede service. Klantvriendelijk

• Sietse
    Geverifieerde klant van MoVision Producties

snelle levering volgende dag in huis ik moet alleen nog de video output van 4 k naar 1080 p brengen voor mijn rgb link. ben blij dat ik hem besteld heb.

• Marc
    Geverifieerde klant van MoVision Producties

Zeer snelle levering en correcte afhandeling !!

• Michael
    Review voor MoVision Producties

Zeer snelle en prettige communicatie, geweldig.

• Pieter
    Geverifieerde klant van MoVision Producties

Snelle levering, uitstekend bereikbaar, vriendelijke servicegerichte mensen

• Jurjen
    Geverifieerde klant van MoVision Producties

Goede hulp, goed bereikbaar. Zelfs in het weekend duidelijke communicatie over vertraging van levering door UPS. Dit is een goede club die je business waardeert.

• Leon van der Ham
    Review voor MoVision Producties

MoVision heeft ons enorm geholpen bij het selecteren van een geschikte camera. Technische én praktijkgerichte kennis, duidelijke communicatie zijn de pluspunten van dit bedrijf! Iedereen die een camera zoekt, bij MoVision wordt je direct geholpen.

• Pascal
    Geverifieerde klant van MoVision Producties

Goede communicatie en snelle leveringen. Producten zijn van hoge kwaliteit. De aftersales is zeer netjes. De tevredenheid van de klant staat centraal.