Mobiele-Airco.nl

Mobiele-Airco.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Mobiele-Airco.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 22-07-2021 stopgezet

8,5
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Nienke Hoeksma
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Prima website met uitgebreide informatie over het artikel.

• Diane Makkelie
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Artikel voldoet aan de eisen, levering duurt wel langer dan aangegeven service.

• Lystiana Ambachtsheer
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Doos zijn total beschadigd. Ik had niet eens geopend omdat ik benbang watik ging vinden. Retour melding gedaan, vroegen ze waaron en hoelang heb ik gebruikt ik zei dat ik niet eens geopend was omdat het artikel lijkt me een tweede kf misschien derdehands artikel. En retourbkost can 14 eurp aan de koper.

Antwoord van Mobiele-Airco.nl

Beste klant,

Zoals aangegeven in de titel en omschrijving betreft dit een tweedekans (retour gestuurd) artikel dat enkele uren gebruikt is en waarvan de doos licht beschadigd en opnieuw getaped is. Bij het product stond de volgende tekst vermeld: "Let op: het gaat hier om een retour genomen product welke niet meer dan enkele uren gebruikt is. De airco is nagekeken en werkt naar behoren, de doos heeft enkele lichte beschadigingen en is meerdere keren getaped."

Wij vragen bij een retour inderdaad altijd om wat informatie dit omdat wij het product dan nog als tweedekans (na controle werking) kunnen doorverkopen. Hierbij willen wij natuurlijk wel zoveel mogelijk informatie geven, bijvoorbeeld over hoelang het product gebruikt is.

Helaas heb je over deze meldingen heen gelezen waardoor dit als een verassing kwam en hierdoor een negatieve 1 ster review geplaatst hebt.

Als je nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag.

• Jan Dirk Van Ooijen
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Hij koelt uitstekend. Mooi net apparaat, niet te groot en compleet met aansluit plaat.
    Maakt wel wat meer blaasgeluid dan verwacht

• Maarten Verdaasdonk

Goede prijs, snelle levering

• Asmaa Hammoud
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Twee dagen geleden gekregen. Werkt prima tot nu toe!

• Theo IJsselstein
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Prima Feed-back / Snelle levering van artikel. Bij telefonisch en e-mail contact keurig en in volle tevredenheid mijnvraag kunnen beantwoorden .

• Frank Libretto
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Deze was mijn eerste bestelling bij deze webwinkel. De levering was snel en de goederen waren netjes ingepakt.

• Jan Huls
    Review voor Mobiele-Airco.nl

We hadden de bestelling mooi vlot thuis geleverd gekregen. Hebben hem naar tevredenheid gebruikt, maar nog lang niet alle mogelijkheden benut.

• marco v dongen

Top voorelkaar allemaal...

• Jeremy Gomez
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Very quick delivery. Everything appears to be working well.

• Mhd Nedal Alghazali

Slechte koeling

• Nadine Claessens
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Airco was woensdag weer op voorraad, woensdag ook gelijk geleverd, super!

• J Kelder
    Review voor Mobiele-Airco.nl

top geregeld snel en goed

• Emiel Boelman
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Erg tevreden, zeer snel in mijn bezit!

• Paul Douve
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Product snel ontvangen en zorgvuldig verpakt. Tevens de goedkoopste aanbieder.

• Dennis van Hall
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Super snelle levering. Bij vragen per mail direct reactie en goed telefonisch bereikbaar. Zeer klantvriendelijk. Perfecte service.

• R.V

Snel bezorgd na 1 dag.
    Airco doet het prima, wel te veel kabaal op de slaapstand, dus van te voren de slaapkamer koelen.

• RicArdo Ghinea
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Vandaag besteld morgen in huis klopt inderdaad. Netjes met de prijs en goedkoper dan andere webshops.

• Michael Tangelder
    Review voor Mobiele-Airco.nl

Alles gedaan naar wat ze beloven top geen gedoe en netjes verpakt